לפיד: "מוותר על הרוטציה" רק בלי נתניהו

    איתי גדסי 1 Comment on לפיד: "מוותר על הרוטציה" רק בלי נתניהו

    בפתח ישיבת סיעת כחול לבן הכריז לפיד כי הוא מוותר על הרוטציה בתפקיד ראש הממשלה עם גנץ, "בשביל ממשלת אחדות אני מוותר על הרוטציה". גנץ קרא לנתניהו ללכת הבייתה: "נתניהו אל תתבצר בתפקידך, אנחנו ניקח את זה מפה וננהיג את המדינה למען האזרחים"

    לפיד וגנץ צילום: Hadas Parush/Flash90
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ישיבת סיעת כחול לבן הראשונה לכנסת נפתחה היום (חמישי) בהודעה דרמטית של יאיר לפיד חבר ההנהגה כי הוא מוותר על הרוטציה שבגינה הסכים להצטרף למפלגה אחת בראשות בני גנץ. לפיד באותה נשימה התנגד גם לשבת עם הליכוד בראשות נתניהו. מה שסוגרהאת הסיכוי לממשלת אחדות. לכן סוגיית הרוטציה כלל לא על הפרק כרגע.

    בפתח הישיבה אמר גנץ: "הדבר הטוב והנכון לאזרחי ישראל במיוחד בעת הזו, הוא שראש הממשלה יהיה עסוק בהם ולא בכתבי אישום. שיהיה לו זמן לנהל את הקבינט ולא להתנהל בבתי המשפט. שיהיה לו זמן לשבת ולהבריא את מערכת הבריאות, ולא לשבת להתייעצויות עם עורכי דין. אני קורא לך נתניהו אל תתבצר בתפקידך, אנחנו ניקח את זה מפה וננהיג את המדינה למען האזרחים. נעשה זאת יחד עם האנשים הטובים בליכוד, יחד עם שותפים נוספים".

    ח״כ יאיר לפיד אמר בדבריו: "בשביל ממשלת אחדות אני מוותר על הרוטציה. הרבה יותר חשוב לי שתהיה אחדות בעם. שלא יהיו בחירות. שהמדינה הזו תתחיל תהליך של ריפוי. של איחוי פצעים. של שינוי סדרי עדיפויות".

    לפיד תקף את נתניהו ואמר: "בנאדם אחד עם שלושה כתבי אישום עומד בינינו לבין ממשלת אחדות לאומית. המדינה הזו צריכה ממשלת אחדות בראשות כחול לבן, עם הליכוד, עם ליברמן, עם העבודה".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      לפיד מה אתה מבין בפוליטיקה חוץ מי כחול לבן ונתניהו