נתניהו מבקש להוציא לפועל את תוכנית ההגנה-התקפה הגדולה מפני טילים

    איתי גדסי 1 Comment on נתניהו מבקש להוציא לפועל את תוכנית ההגנה-התקפה הגדולה מפני טילים

    לאחר התקיפה המוצלחת של איראן כנגד מתקני הנפט בסעודיה באמצעות טילי שיוט וכטבמי"ם, מזהירים באמ"ן כי איראן עלולה לתקוף את ישראל | ראש הממשלה ביקש היום בישיבת הקבינט להוציא לפועל את תוכנית ההגנה מפני טילים שנדונה בממשלה האחרונה

    אילוסטרציה צילום: תעשיה אווירית
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר ישיבת הקבינט הלא שגרתית היום (ראשון) שהסתיימה לפני זמן קצר, נודע כי חלק מהדיונים הסודיים, נסובו סביב תוכנית ההגנה וההתקפה מפני איומי הטילים ההולכים וגוברים סביב מדינית ישראל מאיראן וגרורותיה. ראש הממשלה מבקש לקדם את הפרויקט ההגנה וההתקפה הגדול על רקע ההתקפה המוצלחת של איראן כנגד מתקני הנפט בסעודיה באמצעות טילי שיוט וכטבמי"ם.

    ראש חטיבת מחקר באמ"ן, אמר בריאיון לישראל היום, כי ייתכן וטילי שיוט ישוגרו ע"י גורמים איראניים מעיראק לישראל. התוכנית הגדולה מצריכה אישור של ממשלה נבחרת שתוכל להוביל את המהלך שיתפרס על פני מספר שנים. התוכנית היא אינה חדשה וכבר נידונה וקודמה בממשלה האחרונה.אי

    כבר ביולי 2018 פורסם כי בהובלת ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר האוצר משה כחלון הכין את תוכנית יחד עם הרמטכ"ל שאז גדי אייזנקוט וצמרת משרד הביטחון, להגנה מפני טילים שתתפרס על פני עשור שנים, בעלות של 30 מיליארד ש"ח. מדובר בתוכנית הגנה והתקפה של טילים.

    גורם ממשלתי בכיר הגדיר אז את התוכנית כחסרת תקדים בהיקפה. "לא הייתה עוד תוכנית כזאת, בטח לא בעלות ובהיקף עצום שכזה. מדובר בתוכנית התקפית והגנתית רחבת היקף כאחד".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      יאל הבא ניראה אותו רק שיתכנן גם איזה מלחמה פה בדרום…שואפים לא ללמוד..!!!!
      תודה מכל תלמידי הדרום ששונאים את הלימודים..!!!!!!!!!!!!