נשיא המדינה ערך ביקור מסווג ביחידת המודיעין 8200

    איתי גדסי No Comments on נשיא המדינה ערך ביקור מסווג ביחידת המודיעין 8200

    נשיא המדינה למשרתי 8200: "שמה של היחידה יצא מקצה העולם ועד קצהו כמעצמה של יכולות מופלאות ואני יודע כי התודה על כך שייכת לכם"

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נשיא המדינה, מר ראובן (רובי) ריבלין ערך היום (רביעי) ביקור מסווג בבסיס יחידה 8200, יחידת האיסוף המרכזית של אגף המודיעין בצה״ל שבמרכז הארץ. את הנשיא בביקורו ליוו הרמטכ״ל רא״ל אביב כוכבי, ראש אמ״ן אלוף תמיר הימן ומפקד יחידה 8200 תא״ל א׳.

    לנשיא הוצגו מספר אירועים ביטחוניים בהם פעלה היחידה לאחרונה לצד פרויקטים חברתיים בהובלתה. במהלך הביקור פגש הנשיא את משרתי היחידה ובראשם מספר קצינים מצטיינים המשרתים בתפקידים שונים ביחידה.

    בדבריו למשרתי היחידה אמר הנשיא: "אני נוסע בעולם כולו, ופוגש את נציגי שירותי המודיעין של רבות מידידותינו במרחקים ויש לנו בהחלט סיבה להתפאר ולהתמלא גאווה מכם ומצה״ל שלנו כולו. יחידה 8200 מאפשרת לנו לחלוק עם בנות בריתנו בעולו כולו מידע רלוונטי למען שלומם של חפים מפשע וזוהי גאווה של ממש. שמה של היחידה יצא מקצה העולם ועד קצהו כמעצמה של יכולות מופלאות ואני יודע כי התודה על כך שייכת לכם".

    מפקד יחידת 8200, תא״ל א׳ הודה לנשיא על ביקורו ואמר: "כבוד הנשיא, אנחנו שמחים לארח אותך כאן. כוחה של יחידה 8200, טמון בעוצמה האנושית שבה. היחידה מושתתת על גברים ונשים צעירים מאוד, שבזכות העשייה שלהם, לילות כימים, אנחנו יכולים לספק מודיעין לכל דרג- מהלוחם שבשטח ועד למקבלי ההחלטות. בעת הנוכחית, האתגרים במימד הסייבר ובעידן המידע מביאים לידי ביטוי את עוצמת היחידה ואת תרומתה לכלל המשימות במערכת הביטחון הישראלית".



    0 תגובות