שפל מדרגה פוליטי: גנץ נפגש עם ראשי הרשימה המשותפת

    איתי גדסי 2 Comment on שפל מדרגה פוליטי: גנץ נפגש עם ראשי הרשימה המשותפת

    לקראת הקמת ממשלה בראשות בני גנץ. הרמטכ"ל לשעבר נפגש עם ראשי הרשימה המשותפת עודה וטיבי, בכדי לקבל את תמיכתם בהקמת ממשלתו. מדובר בשניים שמסרבים לגנות רצח של חיילי צה"ל בידי מחבלים אך הרמטכ"ל לשעבר לא רואה בכך כנראה בעייה. עודה אמר לאחר הפגישה: "מברכים על ההיסטריה של הליכוד"

    גנץ בפגישתו עם טיבי ועודה צילום: אופק אבשלום
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המערכת הפוליטית בכיעורה: יו"ר מפלגת הגנרלים והרמטכ"ל לשעבר בני גנץ נפגש היום (חמישי) עם מנהיגי הרשימה המשותפת ח"כ איימן עודה וח"כ אחמד טיבי, למו"מ לקראת הקמת ממשלה בראשותו.

    מכחול לבן והמשותפת נמסר: "הפגישה התקיימה באווירה טובה ועניינית ונידונו בה הסוגיות השונות החשובות לחברה הערבית בדגש על הסוגיות האזרחיות שגנץ הבהיר כי טיפול בהן אינו תלוי בדבר".

    יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה אמר: ‏"במהלך הפגישה דנו בנושאים הבוערים בחברה הערבית בנוסף לאינטרסים המשותפים לכלל אזרחי המדינה. אנחנו נשארים נאמנים לערכי השלום והשוויון וכמו תמיד מברכים על ההיסטריה של הליכוד".

    כזכור, התנאי שהציבו ברשימה הערבית לתמיכה בגנץ, היא ביטול חוק הלאום המגדיר את ישראל כמדינה של העם היהודי. ביטול חוק קמניץ להשתלטות על קרקעות. קיום משא ומתן על קווי 67 עם הרשות. הקמת עיר ערבית ואוניברסיטה ערבית ומאות מילארדי שקלים למגזר הערבי. ומלחמה בפשע הערבי.

    חשוב להזכיר, כי ההתנגדות הרחבה בפוליטיקה הישראלית לכל שיח שהוא עם המפלגות הערביות לשיתופם בממשלה. נובעת מהעובדה הפשוטה, כי כלל חברי הרשימה המשותפת מתנגדים לקיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית ופועלים לשם כך.

    ח"כ איימן עודה סירב לגנות רצח של חיילי צה"ל בידי מחבלים צמאי דם. חיילים שעליהם פיקדו שלושת הגנרלים ברשימת כחול לבן. ח"כ אחמד טיבי היה יועצו של רב המרצחים יאסר עראפת ימ"ש ונאם ברממאללה בשבח השהיד. ואמר כי ארגון הטרור חמאס הוא ארגון אזרחי לגיטימי.

    בנוסף, לפחות שלושה מחברי הרשימות הערביות נתפסו בעוון בגידה במדינה וסיוע לאוייב. הגדול שבם הלא הוא עזמי בשארה חבר בל"ד שריגל לטובת חיזבאללה ונמלט לקטאר. שלושת חברי כנסת זחלאקה זועבי וגאטס ביקרו ביקור ניחומים בבית משפחות מחבלים שאינם תושבי ישראל כלל. ח"כ ח"כ היבא יזבק כתבה מילות הערצה למחבל הארור סמיר קונטאר שרצח את בני משפחת הרן וריצץ את גולגלתו של תינוקם. וכל מילה נוספת מיותרת.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      אבסורד שלא מתקבל על הדעת!

    2. 1

      זה שפל מדרגה פוליטי?? שפל מדרגה פוליטי זה מה שנתניהו עושה לבתי המישפט?