בנט: "לא קיבלתי פנייה מנתניהו או מאנשיו על אפשרות שאתמנה כשר"

    אסתי פלד 1 Comment on בנט: "לא קיבלתי פנייה מנתניהו או מאנשיו על אפשרות שאתמנה כשר"

    ח"כ נפתלי בנט בריאיון ל'מהדורה מרכזית' התייחס שביב הסערה על מינוי כשר ביטחון, "שאשמע על זה מגורם רציני – אתייחס" | בנט גם מתח ביקורת על המפלגות החרדיות והדתיות: "תוצאות הבחירות אמרו, יש לכם כוח מעל האחוז שלכם באוכלוסייה, תשתמשו בו בשכל"

    צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר החינוך לשעבר ח"כ נפתלי בנט (הימין החדש) התראיין היום (ראשון) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן התייחס לפרסומים בתקשורת על האפשרות שימונה לשר ביטחון בקרוב. בנט מספר כי כלל לא קיבל פנייה מראה"מ, "טרם קיבלתי פניה מראה"מ או מאנשיו, אני קורא בתקשורת שיש כוונה למנות אותי לשר, שאשמע על זה מגורם רציני – אתייחס. אני ואיילת שקד מתואמים, גם אם נתניהו פונה אליי או אנשיו מדברים איתי, יש לי תיאום מלא עם שקד", הצהיר בנט.

    בנט יוצא נגד הקריאה שכביכול דורשת רק מהחרדים להתפשר: "אני קורא לכל המפלגות להתפשר, זו אמירה רק לחרדים. ההיפך, אני קודם דורש מבני גנץ להתפשר. אני גם דורש מעצמי להתפשר, ואני יודע שלא אוכל לקבל את מלא הדרישות שלי" אמר בנט.

    על יחסי דת ומדינה בנט מעוניין להגיע לפשרות בנושא ואף שולח מסר לחבריו הדתיים מימין והחרדים, "תוצאות הבחירות באו ואמרו, זה נכון שיש לכם כוח מעל האחוז שלכם באוכלוסייה אבל תשתמשו בו בשכל. אני מדבר על התמונה הרחבה כמו גשר יהודית, אנחנו צריכים לדעת שגם הימין הדתי צריך לדעת את זה, יש כאן עם שלם עם דעות מרובות ולכן יש כאן ריאקצייה של ציבורים שלמים שאמרו לזה די".

    עוד הוסיף בנט, "ברגע שאנחנו נבין ולשמוע אחד מהשני ונצא כל אחד מהקונכייה שלו, ונמצא הסדרים שנדע מה הצרכים של כל אחד. אנחנו צריכים למצוא את האיזונים בין מדינה יהודית לדמוקרטית".

     

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      לא קיבלת לא שילמת.אבל איך שלא יהיה טוב שהצהרת על כך שלא תקבל את התפקיד