גפני לסמוטריץ: חילולי השבת; במשמרת שלך

    איתי גדסי No Comments on גפני לסמוטריץ: חילולי השבת; במשמרת שלך

    במהלך ישיבת ועדת הכספים בנוכחות השר, יו"ר הועדה ח"כ משה גפני התעמת עם שר התחבורה בצלאל סמוטריץ, על רקע חילולי השבת המתרבים לאחרונה בתחבורה הציבורית

    גפני צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני התייחס לנושא התחבורה בשבת, בדיון בו לוקח חלק שר התחבורה: "מדינת ישראל מאבדת את צביונה היהודי, זה במשמרת שלך". סמוטריץ: "אינני יכול לעצור זאת באופן ישיר, לכולנו הכוח להפעיל לחץ על ראשי הרשויות"

    במהלך דיון בהעברות תקציביות למשרד התחבורה, ורכש הגומלין של אוטובוסים בישראל, פנה יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני לשר התחבורה, לעניין הפעלת תחבורה ציבורית בשבת: "מדינת ישראל מאבדת את צביונה כמדינה יהודית. המשמעות היא אסון בסדר גודל לאומי. זה באחריותך במשמרת שלך. יש אנשים הבוכים על מה שקורה".

    שר התחבורה, בצלאל סמוטריץ': "אני כואב מאוד את הפגיעה הזו ושיש מי שמנצל פרצה בחוק בתקופת דמדומים של הממשלה. העיריות מתחכמות ואומרות שייקחו את הכסף מתקציביהן ולא יגבו כסף מנוסעים כך שזה לא יוגדר כתחבורה ציבורית אלא כהיסעים, ולכן אני לא יכול לעצור זאת באופן ישיר. ישבנו גם בעתירה במחוזי. הפרצה הזו ברור שלא הייתה כוונת המחוקק. המדינה קבעה תח"צ מפוקחת ואין לי אלא לכאוב את המצב. לכולנו יחד יש יכולת להפעיל לחץ על ראשי הרשויות ולמנוע פגיעה קשה בשבת", אמר סמוטריץ'.



    0 תגובות