ראה"מ נתניהו ממנה את נפתלי בנט לשר הביטחון של ישראל

    איתי גדסי No Comments on ראה"מ נתניהו ממנה את נפתלי בנט לשר הביטחון של ישראל

    ראה"מ בנימין נתניהו נפגש עם נפתלי בנט בלשכתו בירושלים והציע לו את תפקיד שר הביטחון. בנט קיבל את התפקיד | בליכוד הבהירו כי התפקיד זמני עד להרכבת הממשלה | הליכוד והימין החדש יתפקדו כסיעה אחת בכנסת

    צילום: פלאש90
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה נתניהו ויו"ר הימין החדש נפתלי בנט נפגשו ביום שישי במשרד ראש הממשלה. ראש הממשלה הציע לבנט למנותו לשר ביטחון, ונפתלי בנט קיבל את ההצעה. המינוי יובא לאישור הממשלה בישיבת הממשלה הקרובה.

    מהליכוד הובהר, כי בנט הסכים שבמידה ותוקם ממשלה חדשה כגון, ממשלת אחדות רחבה או ממשלה צרה, ימונה אדם אחר לתפקיד שר הביטחון.

    השניים גם סיכמו שמפלגות הליכוד והימין החדש יקימו באופן מיידי סיעה משותפת בכנסת ה-22 (לפי המודל של הליכוד-ישראל ביתנו בכנסת ה 19) ומתחייבים לפעול ביחד כסיעה משותפת לאורך כהונת הכנסת הנוכחית.

    יש לציין, כי לאחר שנפתלי בנט שחרר את ראש הממשלה מההתחייבות לגוש בכדי שיוכל להקים ממשלה יחד עם בני גנץ. ככל הנראה הבינו כי בנט הוא החולייה החדשה בגוש ולכן ראה"מ ככל הנראה החליט לצ'פר את השר לשעבר ולהשאירו מחוייב לגוש בתקופה הקריטית של המו"מ מול כחול לבן.

    לבנט מדובר בתפקיד חייו שדיבר עליו כ"כ הרבה. ואף רץ בשבילו בבחירות לכנסת ה-21. תחת הסלוגן "בנט לביטחון שקד למשפטים". הימין החדש לפחות השיג בצוק העיתים חצי מתאותו בידו וגם זה זמני.

     

     

     



    0 תגובות