- רדיו קול חי - -

תיק בזק מתפורר: המשטרה כלל לא חקרה את העד בעל ראיית הזהב

צילום: פלאש 90

לאחר שתיק 4,000 החל לקרוס בקול תרועה לאחר החשיפה של עמית סגל על העינויים שעבר עד המדינה ניר חפץ, והעדות שיצאה ממנו באיומים וסחיטה, על אף העדות המבולבלת והסותרת שנתן בפרקליטות רצו עם התיק ליועמ"ש. בפרקליטות הבינו כי כלתה אליהן הרעה והחלו להדליף תמלילי שיחות בין בעל השליטה בבזק שאול אלוביץ ומנכ"ל וואלה אילן ישועה. שם אמר לישועה כי "הבאת לנתניהו את הבחירות, זה לא צחוק".

ע"פ השיחות מתהדר אלוביץ' כי נתניהו פועל למענו. אלוביץ' מספר כי רופאו האישי של נתניהו אמר לאלוביץ' כי נתניהו פועל למען האינטרסים שלו. כך על פי התמלילים.

מה שחמור בכל התיק של בזק, כי במשטרה כלל לא חקרו את את רופאו האישי של נתניהו, האם אמר שבר כזה לאלוביץ'.

מטעמו של ראש הממשלה נמסר: בניגוד לדברים שמשתמעים מקטעי התמליל שהבאתם הערב, הסיקור בוואלה על ראש הממשלה נתניהו היה ונשאר עוין, ונעשה גרוע במיוחד דווקא בזמן הקריטי של ערב הבחירות.

מדהים שהמשטרה כלל לא טרחה לחקור את הרופא שאלוביץ מדבר עליו, אבל בתצהיר שהוא נתן, אמר הרופא שמעולם לא דיבר עם אלוביץ.

אפילו עד המדינה ניר חפץ , שנחשף שלחצו עליו באמצעי הבלתי נתפש של סחיטה ואיומים, אמר בעדותו אחרי שהפך עד מדינה: ״אלוביץ לא הזיז לנתניהו את קצה הציפורן״.

ואכן, כל ההחלטות של משרד התקשורת ביחס לבזק התקבלו בהתאם לשיקולים המקצועיים והמלצות הרגולטורים.

מהתמלילים שלכם ברור שמדובר בשיח פנימי בין אלוביץ לישועה שאינו קשור בשום דרך לראש הממשלה.

הסיפור שאלוביץ המציא על הרופא הוא עוד הוכחה שכל השיחות שלו עם אילן ישועה, שעליהן מבוסס התיק נגד ראש הממשלה נתניהו, הן חסרות ערך. כך מנסה איש הימין אלוביץ להצדיק בפני איש השמאל ישועה, את קו הסיקור השמאלני שהוביל ישועה בוואלה.