כך ליברמן מנסה לאיים על ליצמן • האזינו

    דוד קליגר 1 Comment on כך ליברמן מנסה לאיים על ליצמן • האזינו

    אחרי הפריצה הגדולה והתקשורתית של צוות 'קול חי' לתא הקולי של אריה דרעי, הצליחה מחלקת הדיגיטל של 'טובים השניים' לפרוץ לתא הקולי של ליצמן ולהאזין להודעות שהוקלטו בו ביניהן של אריה דרעי ויניב בן משיח וגם אביגדור ליברמן שנשמע מאיים על ליצמן ומספר לו על כל מיני עדים ש'נעלמו' בעקבות מה שהעידו נגדו • האזינו

    צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפריצה לתא הקולי של דרעי בשבוע שעבר עוררה הדים רבים, שבעקבותיה הגיעו בקשות נוספות אל מחלקת הדיגיטל של 'טובים השניים' לפורץ למכשירים נוספים.

    הפעם פרצו בחן רב אלעד כהן ויהודה שוקרון בעזרתו של העורך יוסי חיים לתא הקולי של סגן שר הבריאות יעקב ליצמן, שם בין השאר הם שמעו את אריה דרעי מתחנן בפני ליצמן שיפסיק להוציא גימלים, את יניב בן משיח שמבקש להביא אותו להופעות של 'אגודה' ושהוא מוכן אפילו ללמוד אידיש לכבוד זה.

    בהודעה האחרונה נשמע אביגדור ליברמן כשהוא מתאר במילים לא קלות לליצמן מה קרה לכל מיני עדים שהעידו נגדו וכיצד הם 'נעלמו'.

    האזינו:



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      שמעתי כרגע את תוכניתו של חיים ולדר והזדעזעתי מהתשובה שענה לאמא שסיפרה לדעתי סיפור מזעזע על הבן שלה בקשר למלמד שהעניש את הילד בגלל שהוריד את הנעלים לפני המורה ללכת במשך שבוע בכיתה יחף ללא נעלים .והאמא מספרת איך הילד שלה לא מוכן לסלוח לרב הזה ומתפרץ בבכי. הסופר הנכבד ענה לאמא שזה בסדר אם הילד הורידהנעלים לפני המורה שהמורה העניש אותו כך . צר לי אבל באיזה רשות יש למורה להשפיל ולבזות ילד בצורה מזעזעת כזאת. האם הוא חושב שהילד הפנים משהוא שהוא חינוכי ההפך הוא הנכון הילד צבר שנאה כלפי המורה הזה, ובגלל מורים כאלה יש לצערנו כל כך הרבה בחורים על הברזלים.
      לתת לגיטימציה מעל גלי האתר להתנהגות כזאת זה חוסר אחריות נוראי ,אותי התשובה ממש זיעזעה מאוד אני אשת חינוך ומתעסקת הרבה עם ילדים ,השפלה היא ההפך הגמור מחינוך.