ח"כ טסלר: "אלפי יהודים עובדים בשבת בכפייה מחשש לפיטוריהם"

    איתי גדסי No Comments on ח"כ טסלר: "אלפי יהודים עובדים בשבת בכפייה מחשש לפיטוריהם"

    בדיון שנערך בכנסת במסגרת השדולה למען השבת, זעק ח"כ טסלר על הפרצה בשמירת השבת ע"י ראשי ערים הרומסים את השבת וחוקי המדינה, "ההתייחסות של ראשי הערים לחוקים, היא סובייקטיבית. כל חוק שנודף ממנו ריח של דת ויהדות, מתעלמים ממנו"

    צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום (שני) נערכה בכנסת ישיבה מיוחדת, בשדולה למען השבת שמובילים מספר חברי כנסת ממספר סיעות הבית. ח"כ יעקב טסלר נאם בדיון למען השבת ואמר: "עצם התכנסות למען מטרה נעלה זו היא חשובה והכרחית ומקווה מאוד שנפיק תועלת ונוכל למגר את התופעה ההולכת ומתרבה הרומסת את קדושת השבת."

    טסלר זעק על הכפייה החילונית בעבודה בשבת: "מדובר במאבק חברתי ולא רק דתי, פנו אלי כמה וכמה אנשים אשר נאלצים לעבוד בשבת בניגוד לרצונם המבקשים את זכותם האלמנטרית לשהות בחיק משפחתם ולנוח ביום המנוחה – יום שבת קודש. וכך זה עם עוד אלפי יהודים הנאלצים לעבוד בשבת מחשש לפיטוריהם ואיבוד מקור פרנסתם, זו כפייה חילונית".

    זו לא מדינת חוק לפי מספר ראשי ערים זעם טסלר: "בשונה מכל חוק, איסור מסחר בשבת אינו נאכף בחלק מהערים, ההתייחסות של ראשי הערים לחוקים, היא סובייקטיבית. חוקים כללים אולי נאכפים. אבל כל חוק שנודף ממנו ריח של דת ויהדות, מתעלמים ממנו במקרה הטוב או רומסים אותו ברגל גסה ובמצח נחושה במקרה הרע".

    לסיום ח"כ טסלר חיזק את ידיו של שר התחבורה העושה רבות למען התחבורה הציבורית בכלל ולמען השבת בפרט.



    0 תגובות