עו"ד אמיר מנתח את זיכוי שמעוני: "היועמ"ש יכול לומר ברוך שכיוונתי"

    אסתי פלד 8 Comment on עו"ד אמיר מנתח את זיכוי שמעוני: "היועמ"ש יכול לומר ברוך שכיוונתי"

    עו"ד ציון אמיר בריאיון ל'מהדורה המרכזית' אומר על זיכוי שמעוני: "פרקליטי נתניהו צריכים ללמוד לעומק את הפסק שמכוון לתיק נתניהו. מנגד בלשכת היועמ"ש בהחלט יכולים לטפוח לעצמם על השכם"

    צילום: פלאש 90
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עו"ד ציון אמיר התראיין הערב (שני) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן על הזיכוי של ראש עיריית אשקלון לשעבר בסעיף שוחד על סיקור תקשורתי.  לדבריו, "השופטת בפרשת שמעוני חוזרת על ההגדרה על מתת שוחד, ועל הפסיקה הרחבה של מה הם דרכי השוחד האפשריות. המסקנה היא שכל דבר יכול להיות כסיקור תקשורתי והטבות מושחתות אחרות".

    עוד הוסיף עו"ד אמיר, "היועמ"ש קורא היום את פסה"ד של שמעוני ובהחלט יכול לומר "ברוך שכיוונתי". כי למרות ששמעוני לא נאשם בעניין התקשורת, אבל השופטת מתווה את הדרך לתיק 4000 בקלות".



    8 תגובות

    מיין תגובות
    1. 8

      שי ניצן , מן הראוי לזרוק אותו מתפקידו בחרפה . סמולני אנטי צה"ל . הפליל את נתניהו (חוץ נתיק הצוללות שהוא התיק המשמעותי היחיד במידה ונתניהו מעורב בו

    2. 7

      היחיד בעולם שלא קיבל סיקור חיובי וגם היחיד שיכול לקבל סיקור חיובי ללא שוחד כל מעשיו הם סקר שבסקרים והכל אמת אך במקום סיקור חיובי קיבל סיקור שלילי מכוון שהפער בן המציאות החיובית לסיקור השלילי הוא פער רציני אז ברור שכולם העלו הגעתם שזה באירוניה והסיקור השלילי הוא ב"כאילו "
      אול כאן יש מפרשים שיואמר זה שהסיקור השליליי מראה מעל לכל ספק שהאדם הזה שהוא ראש הממשלה גדול מכול סיקור
      על פני האדמה בקיצור קטן עליו

    3. 6

      ברוך שכיוונתי? ברוך שהכתבתי!!!
      מי ביקש מהשופטת לתת חוות דעת על תיקי נתניהו?

    4. 5

      בפסק הדין השופטת אמרה אם היתה תמורה זה שוחד ולביבי יש
      2 מיליארד.

    5. 4

      השם ברא את העולם תוך שבוע. מה לכל הרוחות עושה מנדלבליט עם תיקי נתניהו כבר שנים. מהה?

    6. 2

      יודיק.עוד אמיר, שאלו גבר אם יכול להגדיר יחסו לאישתו, הוא ענה בשלוש מילים. אני אוהב אותה. בקשו ממנו להרחיב בעוד מילה לפחות, הוא ענה, אני לא אוהב אותה.כך זה בהבנת פסקי דין.

    7. 1

      לגונן על הפרקליטות דומה להגן על בוקו חרם. מנדבליט צדק פואטי הוא מתן הוראה לחקור את הפרקליטות בגין הדלפות לא חוקיות. זכור את אשר עשו לך בפרשת הרפז.