מנכ"ל אל על אירח את מושל אילינוי

    עפר גדנקן No Comments on מנכ"ל אל על אירח את מושל אילינוי

    מנכ"ל אל על: הקו יהיה אטרקטיבי לישראלים ולתושבי שיקגו
    מושל אילינוי: יתחזק הקשר הקיים בין המדינות
    בתמונה (מימין לשמאל): גונן אוסישקין, מנכ"ל אל על מעניק לבי. ג'יי פריצקר, מושל אלינוי, דגם של מטוס הדרימליינר של אל על
    צילום: ברק גילור

    14:42
    28.03.24
    צבי טסלר No Comments on פיקוד העורף מחדד הנחיות: כך תיערכו להפסקת חשמל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    גונן אוסישקין, מנכ"ל אל על אירח את ג'יי. בי. פריצקר, מושל אילינוי, באירוע לקראת השקת קו הטיסות הישירות החדש של החברה לשיקגו, ארה"ב. בדבריו אמר מנכ:"ל אל על כי הוא  נרגש להשיק את הקו החדש לשיקגו. "זאת עיר מרשימה עם קהילה מדהימה. אני סמוך ובטוח כי הקו החדש של החברה יהיה אטרקטיבי מאוד עבור ישראלים, כמו גם עבור תושבי שיקגו והאיזור".

    באירוע החגיגי, שנערך בעיר שיקגו, השתתפו חברי ההנהלה הבכירה של אל על, ביניהם: מיקי שטרסבורגר, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על, יורם אלגרבלי, מנכ"ל אל על בצפון אמריקה, אנשי עסקים מקומיים, חברי מועדון הנוסע המתמיד משיקגו, סוכני נסיעות מקומיים, חברי הנהלה של ארגונים מקומיים ועוד. חברת אל על תשיק בחודש אדר (מרץ 2020) קו ישיר חדש בין ישראל לשיקגו. במסגרת פעילות הקו החדש, אל על תפעיל 3 טיסות שבועיות ישירות לנמל התעופה הבינלאומי או'הייר O'Hare International Airport בשיקגו.

    ג'יי. בי. פריצקר מושל אילינוי ציין כי, "פתיחת קו הטיסות החדש של אל על לשיקגו היא משמעותית ביותר עבורנו ותאפשר לשני הצדדים לחזק את הקשר הקיים בין המדינות. בכל פתיחת קו אנו פותחים דלת להזדמנויות חדשות. אלינוי וישראל מחזיקות באינטרסים דומים בענפי הייבוא והייצוא, בטכנולוגיה, באקדמיה ובתרבות. אני רוצה להודות לצוות של אל על ומזמין את כולכם להזמין כרטיסים ולחנוך את הקו החדש".

    אביב עזרא, הקונסול הכללי לאזור המידווסט (Midwest) בארה"ב נשא אף הוא דברים והדגיש כי "מדובר ביום מרגש לאנשי עסקים, משקיעים ואנשי אקדמיה משתי המדינות. כעת, אפשר סוף סוף ליהנות מארוחת בוקר במישיגן אווניו ולנגב חומוס בירושלים".

    במהלך האירוע, העניק גונן אוסישקין, מנכ"ל אל על, דגמים של מטוס הדרימליינר של אל על למושל אלינוי.

     



    0 תגובות