משגר הרקטות של איראן חוסל: המחבל שהוגדר כ'פצצה מתקתקת'

    קובי פינקלר 1 Comment on משגר הרקטות של איראן חוסל: המחבל שהוגדר כ'פצצה מתקתקת'

    במאמץ מודיעיני של מספר זרועות ביטחון, חוסל הלילה בכיר הג'יאהד האסלאמי הטרוריסט בהאא' אבו-אלעטא בביתו ברצועה. המחבל שהיה איש השטח הבכיר של איראן ברצועה ועבד על פי הוראות מטהרן, היה אחראי על שיגורי הרקטות לישראל, הפעלת רחפנים וירי צלפים בגבול

    הבית שהותקף הלילה בעזה
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ישראל חוזרת לסיכולים הממוקדים: הלילה (שלישי) תקפו מטוסי קרב של חיל-האוויר מבנה ברצועת עזה, בו שהה עם משפחתו, בכיר בארגון הג'יאהד האסלאמי בהאא' אבו-אלעטא בתקיפה חוסל אבו-אלעטא ואשתו. מדובר במפקד החטיבה הצפונית ברצועה והאיש שאחראי בתיאום עם איראן על ירי הרקטות לעבר ישראל. במקביל הלילה תקפו מטוסי קרב את ביתו של בכיר בג'יאהד האסלאמי אכרם אלעג׳ורי המתגורר בדמשק. ככל הנראה בתקיפה רק בנו שעסק בטרור נהרג.

    photo_2019-11-12_05-37-39

    חוסל. הטרוריסט בההא' אבו-אלעטא

    מדובר בפעילות מודיעינית משותפת של צה"ל ושירות הביטחון הכללי. הפעולה זו אושרה על-ידי ראש הממשלה ושר הביטחון, מר בנימין נתניהו. על פי הפרסומים החיסול אושר לאחר ירי הרקטות לעבר ראש הממשלה בעת ששהה באשדוד בבחירות, אך בגלל אילוצים משפטיים המחבל נשאר בחיים עד הלילה.

    אבו-אלעטא חולל הלכה למעשה את רוב פעילות הגא"פ ברצועת עזה, והיווה "פצצה מתקתקת". אבו-אלעטא הוביל ועסק באופן ישיר בפיגועים ובניסיונות לפגע באזרחי ישראל ובחיילי צה"ל במתווים שונים ובהם ירי רקטי, ירי צליפה, שיגור רחפנים ועוד.

    photo_2019-11-12_05-35-41

    בהאא' אבו-אלעטא  אחראי למרבית הפיגועים בשנה האחרונה מרצועת עזה, ימי הקרב סמוך ליום הזיכרון, ירי על פסטיבל שדרות ב-25 באוגוסט 2019, והאחרון שבהם ירי מטח הרקטות לעבר העיר שדרות ויישובי העוטף, ביום שישי ה-1 בנובמבר 2019.

    אבו-אלעטא קידם בימים האחרונים מוכנות למימוש מיידי של פיגועים במתווים שונים נגד אזרחי ישראל וחיילי צה"ל, בהם אימון חוליות לפיגועי חדירה וצליפה, שיגור רחפנים, והיערכות לירי רקטי לטווחים שונים.

    photo_2019-11-12_04-33-25

    פעולת הסיכול שבוצעה בשיתוף פעולה של צה"ל ושירות הביטחון הכללי, על בסיס מודיעין מדויק ויכולות מבצעיות גבוהות, מהווה מהלך מנע ממוקד ונקודתי להסרת איום ממשי של ארגון הגא"פ.

    צה"ל תגבר את כוחותיו וערוך למגוון רחב של תרחישים התקפיים והגנתיים. יש להישמע להנחיות פיקוד העורף שיעודכנו ככל שיידרש.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אה אז כאילו היה פה שתי מקרים שישראל עשו גם בסוריה וגם בעזה??…..
      כל הכבוד לצה"ל ……!!!!!!!!!!! שיצליחו בכל מעשי ידיהם….. ושישמרו על עצמם…..!!!!!!!!!!! תודה