גנץ בשדרות: "יש קונצנזוס בנוגע לצורך המבצעי אני מגבה את הפעולה"

    איתי גדסי No Comments on גנץ בשדרות: "יש קונצנזוס בנוגע לצורך המבצעי אני מגבה את הפעולה"

    יו"ר כחול לבן סייר בשדרות יחד עם חברי כנסת ממפלגתו. בהתייחסו למערכה ברצועה אמר גנץ, "סופה של המערכה חייב להיות בהרתעה חזקה מאוד"

    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בצל סבב ההסלמה בדרום, יו"ר כחול לבן סייר היום (רביעי) בשדרות ועוטף עזה מלווה בחברי הכנסת של כחול לבן מיקי חיימוביץ, אורנה ברביבאי ואלון שוסטר.  את הסיור פתח גנץ בישיבה עם ראש עיריית שדרות אלון דוידי וראשי מועצות מהעוטף במרכז ההפעלה בשדרות.

    גנץ אמר בסיור: "באנו בעיקר להביע הזדהות ולשמוע אתכם ופחות להשמיע. אין תחליף למפגש ישיר עם ההנהגה המקומית. את העוטף צריך לחזק באופן קבוע, ולא בגלל שיש מערכה ספציפית. צריך לתעדף את המרחב המבצעי הקדמי של המדינה".

    על ההסלמה בדרום אמר גנץ: "יש קונצנזוס בנוגע לצורך המבצעי ואני מגבה לחלוטין את הפעולה של מדינת ישראל. כשמסתכלים על רצועת עזה בצורה רחבה, המטרה היא להגיע לכך שההרתעה תחזור – סופה של המערכה חייב להיות בהרתעה חזקה מאוד".

    גנץ אמר כי "כשצריך להילחם נילחם וכשצריך להוביל ליחסי שכנות טובה- נעשה גם את זה. אסור לטעות- בצד השני נמצאים טרוריסטים ולא האחיות תרזה. הם יורים טילים על שטחים שיש בהם אזרחים בכוונת מכוון".

    גנץ נשאל בנושא המגעים לאחדות על רקע המבצע ואמר: "אני קורא לאחדות כל הזמן ועושה את כל המאמצים כדי להקים ממשלת אחדות. אבל יש הרבה דברים חשובים במדינת ישראל: יש עקרונות וערכים, יש חוק ויש היבטים דמוקרטיים. אני לא מציע לקחת אירוע נקודתי ולעטוף בו את השאלה הפוליטית. האחדות צריכה לשרת יותר מאירוע נקודתי חמור וקשה ככל שיהיה".



    0 תגובות