מטחים לאשקלון ואשדוד; חיל האוויר תוקף ברצועה; 26 הרוגים בעזה

    שלמה ריזל No Comments on מטחים לאשקלון ואשדוד; חיל האוויר תוקף ברצועה; 26 הרוגים בעזה

    חיל האוויר ממשיך לתקוף יעדים של הג'יאהד האיסלאמי ברצועת עזה. מעל 80 פצועים ו-26 הרוגים בקרב פעילי הג'יאהד. מספר מטחים שוגרו לעבר הערים אשקלון ואשדוד, בחסדי שמיים לא היו נפגעים | מנהיג הג'יאהד מכחיש את המגעים להפסקת אש ומאיים להפציץ את הערים הגדולות

    תקיפות ברצועה צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לפני כשעה קלה, שוגרו מספר מטחים גדולים של רקטות אל עבר הערים אשדוד ואשקלון. באשדוד נרשמה נפילה שהסתיימה ללא נפגעים. גלי ההדף הורגשו בכל העיר אשדוד. גם בעיר אשקלון יירוטים נראו מכל עבר.

    בעזה, ממשיך כל העת חיל האוויר לתקוף יעדים של הג'יאהד האיסלאמי. לפני זמן קצר דווח על 3 טילים שפגעו באזור של מסגד בדרום מערב עזה. משרד הבריאות בעזה מסר כי מתחילת סבב הלחימה נרשמו, 26 הרוגים ו – 85 פצועים בדרגות שונות ברצועת עזה.

    בתוך כך, מנהיג הד'יאהד האיסלאמי ז'יאד נחאאלה אמר הערב: "אין לנו קווים אדומים. אשדוד היא הראשונה ואז באר שבע, ירושלים, חיפה ותל אביב. כפי שהאויב יודע להכאיב גם אנחנו יודעים להכאיב".

    עוד הוסיף, "אנו דוחים על הסף כל הפסקת אש אם האוייב הציוני, בשעות הקרובות אנו עומדים בפני מערכה קרובה יחד אם אחינו, האוייב הציוני ידע את היד הארוכה של ההתנגדות בעזרת אללה".

    אין מגעים להפסקת אש: הגיאהד האיסלמי מוציא הכחשה רשמית לידיעה ברשת סקיי ניוז בערבית כאילו מזכל הארגון זיאד נחאללה נסע לקהיר לפגישה בנושא הפסקת האש.

    מהמשטרה נמסר: שוטרים וחבלני המשטרה הוזעקו לזירות נפילה באשדוד. כוחות המשטרה סגרו את זירת האירוע ובשלב זה מבצעים את משימתם להסרת הסכנה במקום, טיפול חבלני המשטרה בפריט הרקטי וחלקיו באופן מקצועי למניעת פגיעה בנפש והשבת החיים למסלולם במקום.

    גם הערב אנו פונים לציבור להמשיך ולגלות ערנות ואחריות אישית בעת אזעקה, יש לפעול על פי הנחיות התגוננות פיקוד העורף, לא להגיע לזירה ולהימנע ככל הניתן מהפרעה למשטרה וכוחות החירום וההצלה בזירות.

    תיעוד מירי הרקטות לעבר הדרום: יירוטים באקשלון:

    צילום: פלאש 90

     

     

     

    צילום: פלאש 90

    צילום מרחפן:

    צילום: פלאש 90

    אשדוד

    צילום: פלאש 90
    צילום: פלאש 90

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     



    0 תגובות