טיבי מחזק את גנץ: "אמרת דברים אמיצים"

    איתי גדסי 3 Comment on טיבי מחזק את גנץ: "אמרת דברים אמיצים"

    ח"כ אחמד טיבי חיזק את ח"כ בני גנץ לאחר שתקף את ראש הממשלה כנגד הקריאות להקמת ממשלת מיעוט בתמיכת הערבים. גנץ התייחס לדבריו של טיבי כנגד החיסולים בעזה ואמר: "בצה"ל מתחקרים איך קרתה התקלה ובחמאס ובג'יהאד מתחקרים איך לא פגעו באזרחים"

    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בצל קריאות החירום נגד הקמת ממשלת מיעוט בתמיכת המפלגות הערביות התומכים בארגוני הטרור בעזה. ח"כ אחמד טיבי (הרשימה המשותפת) פנה ליו"ר כחול לבן בני גנץ וחיזק אותו על דבריו כנגד ראש הממשלה: "אמרת דברים אמיצים של גינוי למסע ההסתה של רה"מ, מסע שמוביל לאיומי רצח של חברי הרשימה המשותפת. לא היה דבר כזה שרה"מ מסית באופן יומיומי נגד חבריי ונגדי".

    עוד הוסיף טיבי ותקף את צה"ל על חיסול המחבלים בעזה בסבב האחרון: "אף אחד לא יחנך אותנו כשאנחנו מתקוממים נגד פגיעה באזרחים, כאשר אנחנו מזכירים את משפחת א-סווארכה ששמונה מבניה נהרגו. אמרתי דברים דומים כשנהרגו ילדים יהודים. ילד הוא ילד הוא ילד. אני מאתגר כל אחד מכם לגנות הרג ילדים באשר הם".

    גנץ ענה לטיבי בכנסת ואמר: "בצה"ל מתחקרים איך קרתה התקלה ובחמאס ובג'יהאד מתחקרים איך לא פגעו באזרחים".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      מקווה שלא תקום ממשלה בראשות גנץ וחברי הכנסת הערבים,אם זה חס וחלילה יקרה מצבנו יהיה בכי רע.
      לא יקום ויהיה שערבים ישלטו על יהודים.
      הם צריכים לטוס מהכנסת ולא להיות שם יום נוסף.
      הם לא מיי'צגים שום ערבי חוץ מהדאגה לעצמם.

    2. 2

      מצוין גנץ קיבל חיזוק מטיבי תומך טרור המשתחווה לשהאידים.לפיד אומר שנתניהו גזען .למרות שהדגיש שמדובר במשותפת ולא בכל הערבים.
      לפיד מדבר על הדתיים בשיא הגזענות ובשקרים.
      תבדוק לפיד את עצמך ואת חבריך השמאלנים אתם אתה רוצה לשבת .את אלה שאמרו לתלות דתיים.ולשלח בהם את התותח הקדוש. לא שמעתי שזעקת בקולי קולות .
      תתבייש,.

    3. 1

      סליחה ל1. אתה כנראה לא קורא כול יום חדשות כמה אתם שונאים אחד את השני רוסים דתים מזרחים אשכנזים אני קורא עליכם הרבה אין שינאה כזאת אנחנו הערבים לא הבעיה שלכם