הפגישה המכריעה בין גנץ לנתניהו; ליברמן נוטה לממשלת אחדות

    איתי גדסי 3 Comment on הפגישה המכריעה בין גנץ לנתניהו; ליברמן נוטה לממשלת אחדות

    לאחר התרגיל המבריק של נתניהו בכינוס החירום: בכחול לבן מתרשמים כי פניו של ליברמן לממשלת אחדות יחד עם גוש הימין, ולא להסתכן בממשלת מיעוט בתמיכת הערבים, אם יענו דרישותיו בנושאי דת ומדינה | ב-22:00 הפגישה בין גנץ לנתניהו בלשכתו בירושלים. כאוס בכחול לבן בנוגע לדרישות מנתניהו

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפגישה המכריעה לקראת הקמת ממשלה או בחירות: הערב (שלישי) ראש הממשלה בנימין נתניהו יפגש בשעה 22:00 בלשכתו בירושלים עם יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ. הגורמים המקורבים למו״מ אומרים כי לראשונה זה חודשיים – יש מגעים של ממש בין הליכוד וכחול לבן.

    אביגדור ליברמן עדכן את בני גנץ על הפגישה שקיים עם נתניהו אתמול בערב. בכחול לבן מתרשמים שליברמן מוכן להיכנס לממשלת אחדות עם גוש ה-55, בתמורה להיענות לדרישותיו בנושא דת ומדינה, כך מדווח בכאן.

    היום בערב בשעה 20:00 ייפגש אביגדור ליברמן עם בני גנץ במשרדי כחול לבן בתל אביב. ענן גדול של אי בהירות יש סביב המשא ומתן פתאום כולם רצים לדבר עם כולם. ראה"מ שוחח עם ראשי המפלגות החרדיות בכדי לדון אתם על דרישות ליברמן להקמת ממשלה. לאף אחד מהשחקנים הפוליטיים אין באמת כנראה את הידיעה מה ליברמן יחליט ברגע האמת או שנתניהו יטרוף את הקלפים ויקים עם גנץ ממשלת אחדות.

    בינתיים בכחול לבן – כאוס. הכתב הפוליטי של ווינט יובל קרני דיווח, כי גורמים בכחול לבן הבהירו כי על אף הפגישה שנקבעה להערב בין ראש הממשלה בנימין נתניהו ליו"ר כחול לבן בני גנץ, הם עומדים מאחורי דרישתם מהליכוד לוותר על בלוק הימין. הגורמים הוסיפו כי הם קוראים לנתניהו לנהל מו"מ ישיר מול גנץ.

    מנגד מוקדם יותר אמרו הגורמים בסיעה כי הם מוכנים לקבל את מתווה הנשיא להקמת ממשלת אחדות. לא ברור מה קורה במפלגה ואיך בתוך שעות מקבלים את מתווה הנשיא ופתאום דורשים מנתניהו לוותר על בלוק הימין. כנראה שארבעת הקודקודים טרם קיבלו החלטה מסודרת.

    בינתיים, ראש הממשלה בנימין הנחה את שרי הממשלה שלא להתייחס לפגישות ולהתקדמות במשא ומתן.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      גנץ לא לפחד לא אכפיש אותך רוצה לומר ליברמן ישלח אותנו לבחירות כי אל תפחד ביבי לא ימכור לו מה רוצה והוא לא יקבל וילך לבחירות ואולי גם לא לערבים אולי בנוסף לחרדים זה בסדר

    2. 1

      לכו גנץ וביבי עשו ממשלה ל4 שנים ומי שרוצה לא להפריע לצדדים החוצה ככה הכי טוב בין בשמאל ובין ימין שטיקים הביתה