פעילי הליכוד תומכי נתניהו וסער בהפגנה: "באנו לומר תודה לראש הממשלה"

    אסתי פלד 1 Comment on פעילי הליכוד תומכי נתניהו וסער בהפגנה: "באנו לומר תודה לראש הממשלה"

    אלפי בני אדם גודשים את רחבת מוזיאון תל-אביב, בהפגנת המחאה כנגד ההפיכה המשפטית. ח"כ מיקי זוהר ושרת התרבות מירי רגב נאמו וקראו לאחדות בתוך שורות הליכוד | פעילי הליכוד תומכי נתניהו וסער בריאיון ל'מהדורה המרכזית' מעצרת המחאה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מעל 10,000 איש תומכי ראש הממשלה גודשים את רחבת "המוזיאון" בתל-אביב, במחאה על ההפיכה השלטונית שנעשית בחסות הפרקליטות והמשטרה. בעצרת נואמים מובילי דעה של מחנה הימין, ח"כ מיקי זוהר ושרת התרבות מירי רגב נאמו באירוע וקראו לאחדות בתוך שורות הליכוד.

    יו"ר הליכוד בתל אביב דוד הלוי התראיין הערב (שלישי) ל'מהדורת המרכזית' בהגשת איתי גדסי מעצרת המחאה. הלוי אומר כי הוא לא מתכוון לנאום בעצרת, "באתי רק לחזק את נתניהו הוא ראש ממשלה דגול. שלא היה כמותו. עשה מהפכות בצורה ובהיקפים שאי אפשר לאמוד אותם. באתי להגיד לו תודה רבה שהוא ראש ממשלה ושימשיך להיות ראש הממשלה".

    ההפגנה היא בעד נתניהו ולא נגד מערכות המשפט. לא נגד היועמ"ש. נתניהו אמר שהוא מאמין בהם והוא מאמין בחפותו. יחד עם זה העם צריך להבין שאנחנו נמצאים בזמן דרמטי מבחינה מדינית ביטחונית וכלכלית".

    הפעיל אטיאס איש של גדעון סער השתתף בריאיון ואמר: "אני באתי לפגוש חברים מהליכוד. ודבר שני להגיד תודה לראש ממשלה גדול כזה. אבל זה לא קשור לנושא של הפריימריז. גדעון סער יתמודד ויש לו תומכים רבים בליכוד".

    דוד הלוי: "אני לא ממתנגדיו של גדעון סער אני אוהב אותו. אני באתי לחזק את ראש הממשלה, עם כל המשטמה מכל מה שהוא עובר. מבחינתי זה לגיטימי להתמודד אבל החשש הגדול שלי זה שחלק מהליכוד וחלק מהעם לא אוהב את הפריימריז זה לא הזמן וזה יכול להחליש את הליכוד".

    אטיאס: "היועמ"ש עמד ביום חמישי והודיע על הגשת כתב אישום. בגלל זה סער אמר שהוא מוכן להתמודד. כדי לאחד את עם ישראל סביב ממשלה של אחדות. והוא רצה לחזק את ראש הממשלה, אם נתניהו יזכה אז כל העם יהיה איתו. מה שקרה אתמול היועמ"ש אמר שאין מניעה לראש הממשלה להמשיך בתפקידו ולכן באים עכשיו לכחול לבן ומבקשים לעשות ממשלת אחדות. סער רוצה לחזק את הליכוד".



    1 תגובות

    מיין תגובות