חו"ל בהישג ידכם

    עפר גדנקן No Comments on חו"ל בהישג ידכם

    – הכל כולל הכל במשביר לצרכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אם תשאלו כל אישה מה החלום שלה, היא תחשוף את צפונות ליבה ותספר לכם על שעת איכות מפנקת, על מסע קניות מהנה בחו"ל, על קניית פריט אהוב או על זמן שהוא רק לעצמה, באווירה רגועה ונעימה. במשביר לצרכן מבינים את הצורך הזה ומאפשרים לכל אחת ליהנות מכל העולמות.

    ביקור בחנויות הרשת מגלה לנו שהיום אין צורך להרחיק לנדוד לחו"ל בשביל ליהנות משופינג מהנה, ועוד לחסוך בגדול. לא לחינם הוטבע הסלוגן הידוע 'מותגים חו"ל מחירים משביר'. יש פה הכל! סקירה קצרה מאפשרת לנו לראות את מותגי העל כמו: GUESS ,PUMA, LEE, NIKE, DIOR, TOMMY HILFIGER, NINE WEST, SKECHERS ,DKNY, ועוד עשרות מותגים אהובים.
    ילדים לובשים אוקיידי

    גם במחלקת הילדים המרווחת והמזמינה תוכלו לרכוש את כל הפריטים להם אתם זקוקים. היא כוללת מחלקת נעליים ענקית ומחלקת אופנה ייחודית, טרנדית ויוקרתית, המותאמת לכל טעם ולכל כיס. שם תוכלו למצוא גם את מותג הילדים האהוב 'אוקיידי', מותג צרפתי מוביל וידוע, הזוכה למקום של כבוד הודות לאיכות הבגדים ולסגנון הייחודי שלו.

    ואם אתם עומדים לפני יומכם הגדול, ואתם שואפים לערוך את הקניות מבלי לכתת רגליים בגשם או בשמש, הגעתם לכתובת הנכונה. פה תמצאו את כל הנדוניה במקום אחד, נח ונעים. פה תוכלו לבחון ברוגע כל מוצר, ולרכוש בלב שקט את כל מה שצריך לחתונה ולבית. החל מכלי בית ועד למצעים ומתנות ועד להלבשה אישית, מוצרי איפור וטיפוח, הנעלה וביגוד אופנתי ועדכני.

    חשוב לדעת שלקוחות מועדון 365 זוכים כפליים ונהנים מהטבות בלעדיות ומפינוקים ייחודיים. המשביר לצרכן מעניק לכם את ההזדמנות להפוך קניות לבילוי ולצאת עם כל מה שתמיד חיפשתם. שעה של חוויה בחנות הרשת בכל פינה בארץ, מאפשרת לכם להגשים חלומות, למלא שקיות וליהנות מהמותגים הייחודיים לזמן רב.
    אין ספק שגם לכם מגיע ליהנות מכל הטוב של המשביר…



    0 תגובות