המתח בליכוד: ר"ע אופקים תומך בסער: "מסתכנים באיבוד השלטון"

    איתי גדסי 1 Comment on המתח בליכוד: ר"ע אופקים תומך בסער: "מסתכנים באיבוד השלטון"

    ר"ע אופקים איציק דנינו מפרסם מכתב תמיכה חד משמעי בגדעון סער לראשות הליכוד: "גדעון יוכל לחבר את הקצוות הפוליטיים, וליצור את החיבורים הנדרשים כדי לחלץ את כולנו מהתסבוכת הפוליטית אליה נקלענו"

    צילום: Yossi Zeliger/Flash90
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש עיריית אופקים איציק דנינו מביע תמיכה חד משמעית בח"כ גדעון סער בקרב על ראשות הליכוד. דנינו מצטרף לראש עיריית רמת גן כרמל שאמה הכהן שהביע אף הוא תמיכה בסער. התמיכה באה לאחר עשרות ראשי ערים וישובים שהביעו תמיכה חד משמעית בראש הממשלה בנימין נתניהו. סער דורש לקיים פריימריז בזק, לפני תום הזמן להרכבת ממשלה שתסתיים בעוד כ 14 יום.

    דנינו כותב במכתבו לחברי הליכוד: "לצערנו, הנסיבות המשפטיות שנוצרו מונעות מראש התנועה להקים ממשלה, ולאחר ששני ניסיונות קודמים לעשות זאת כשלו, מדינת ישראל צועדת בעיניים פקוחות לעבר מערכת בחירות שלישית,".

    דנינו הוסיף: "כמו רבים מאיתנו, גם אני כואב את המצב המשפטי המורכב אליו נקלע ראש הממשלה שלנו. כאיש הנגב, אני יכול להעיד ממקור ראשון מה גדולה תרומתו של ראש הממשלה לפיתוח הנגב, לחיזוק וביסוס מעמדו, מה גדולה תרומתו למען מדינת ישראל בשורה של תחומים – ביטחונית, מדינית וכלכלית".

    לדבריו, "אין לי ספק שמדינת ישראל חבה חוב גדול לראש הממשלה, בנימין נתניהו, וגם אני מקווה ומייחל בכל מאודי שיצליח להוכיח את חפותו בבית המשפט, ושישוב לנהל את ענייני המדינה. עם זאת, איננו יכולים לעצום עיניים נוכח המציאות ולהסתכן באבדן שלטון הליכוד והימין, החיוני למדינה ולנו, ראשי הערים של הליכוד".

    דנינו בסוף המכתב מסיע תמיכה חד משמעית בער, לטענתו: "גדעון בעל ניסיון פוליטי עשיר, ידוע ברוחו הטובה ובכישרונו הרב לחבר אנשים, אדם אחראי ושקול, שאין לי ספק שיהיה האדם הנכון במקום הנכון. גדעון יוכל לחבר את הקצוות הפוליטיים, וליצור את החיבורים הנדרשים כדי לחלץ את כולנו מהתסבוכת הפוליטית אליה נקלענו, להקים ממשלה רחבה ויציבה, ולשוב לטפל בכל הנושאים הבוערים העומדים על סדר יומה של המדינה, ויש לא מעט כאלה".

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      רק ביבי רק ביבי לא יעזור לאף אחד כלום כל מי ששנוא את נתניהו זה נובע בעיקר מקינאה