כ"ץ תוקף את סער בריאיון: "אנשיו אוספים 61 חתימות – זה לא מקובל"

    אסתי פלד No Comments on כ"ץ תוקף את סער בריאיון: "אנשיו אוספים 61 חתימות – זה לא מקובל"

    שר החוץ והמודיעין ובכיר הליכוד ישראל כ"ץ התראיין ל'מהדורה המרכזית' ותקף את ההתנהלות של ח"כ סער: "הוא אימץ אץ עמדות כחול-לבן. אנשיו אוספים בשבילו 61 חתימות – זה לא מקובל. חברי הליכוד יתנו את דעתם על כך". כץ מוסיף, "גם אני רוצה להיות יו"ר הליכוד בבוא העת, אבל מסיבות של צדק ויושר אני תומך בנתניהו"

    צילום: פלאש 90
    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר החוץ והמודיעין ישראל כץ התראיין הערב (רביעי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת איתי גדסי ובירך על היוזמה של אדלשטיין להתנעת המו"מ בין הליכוד לכחול לבן: "אני מברך על יוזמת יו"ר הכנסת. אני גיבשתי מחשבה בעניין ומה שנדרש זה להקים ממשלת אחדות לאומית עם הסכם פוליטי".

    כ"ץ הוסיף, כי הממשלה העתידית צריכה להיות, "בהשתתפות כל המפלגות שמעוניינות. בשנתיים ראשונות ראש הממשלה יהיה מהליכוד ומ"מ כחול לבן וכך להפך. וצריך להפריד בין הפוליטיקה לענין המשפטי".

    "אנחנו לא עומדים על הפתחים. לראש הממשלה נתניהו יש יותר תמיכה וכך גם הנשיא חושב גם שהראשון ברוטציה הוא ראש הממשלה נתניהו", הבהיר כ"ץ את עמדת הליכוד. "ואם כחול לבן אינם מסכימים נלך לבחירות עם כל הגוש ביחד", מאיים כ"ץ.

    על המתח הפנימי בליכוד אומר שר החוץ, "נפתחה חזית מתוך הליכוד עם גדעון סער שהחליט ללכת באותו ראש עם כחול לבן לפסול את נתניהו. אנחנו נתמודד עם זה בתוך הליכוד. נתניהו ימשיך להיות בראש המפלגה. התמיכה בנתניהו היא רחבה" מבהיר כץ.

    כ"ץ מסביר את הכעס הגדול והביקורת הרחבה כנגד סער במפלגה ובציבור, "גדעון סער אימץ את טיעוני כחול לבן בדרישה לפסול את נתניהו. ממוצ"ש סער דורש להדיח את נתניהו ולעשות פריימריז מוקדמים ולאסוף 61 חתימות עבורו. זה לא לגיטימי ולא מקובל בליכוד. מסיבות של יושר וצדק אני תומך בנתניהו".

    על השאיפות הפוליטיות אומר כ"ץ בגילוי לב, "אני גם רוצה להיות בראש הליכוד אבל אני רואה את המצב ואומר זה המצב להתאחד כדי להמשיך להיות בשלטון".

    "אתמול נפגשתי עם סער בכנס ובירכתי את נתניהו וכל הקהל עמד על רגליו ומחה כפיים והצדיע לנתניהו, הרגשתי אנרגיות חזקות, לנתניהו יש ערכה גדולה בציבור", אומר כץ באופן חד משמעי.

    על הפגנת הימין הגדולה אמש בהשתתפות 15 אלף איש, מסביר שר החוץ אץ אי הגעתו לאירוע, "לא הגעתי למחאה היות ואני שר ואיני יכול להפגין נגד מערכת שלטון. הציבור זכותו להפגין".

     



    0 תגובות