המירוץ אחר 61 חתימות מתחדש: סמוטריץ' ושקד מסרבים לחתום לנתניהו

    איתי גדסי No Comments on המירוץ אחר 61 חתימות מתחדש: סמוטריץ' ושקד מסרבים לחתום לנתניהו

    שר התחבורה סמוטריץ וח"כ איילת שקד מסרבים לחתום לנתניהו על המלצה לקבל את המנדט שוב, בש"ס וביהדות התורה מוכנים לחתום | ח"כ יעקב אשר: "מי כמונו מכירים מקרוב את תהליך ההטרלה של איווט, הגיע הזמן שכולם יראו"

    המחנה הלאומי
    נתניהו וראשי בלוק הימין
    20:51
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on המערכת הפוליטית כמרקחה: קריאות לפרישה מהממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר הודעת מפלגת ישראל ביתנו כי יחתמו על המלצה להרכבת ממשלה גם לראש הממשלה נתניהו וגם ליו"ר כחול לבן בני גנץ, ביקש ראש הממשלה בנימין נתניהו מגוש הימין להשיג לו 61 חתימות של חברי כנסת התומכים בו להרכבת ממשלה שוב.

    היום הודיעו חלק מחברי גוש הימין, שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' וחברת הכנסת איילת שקד כי הם מסרבים לבקשת הליכוד לחתום לנתניהו להחזרת המנדט להרכיב את הממשלה,  והודיעו כי לא יחתמו כל עוד ליברמן לא חותם. לדבריהם, אם יחתמו כעת ישחקו לידיו של ליברמן.

    מנגד, יו"ר ש"ס שר הפנים אריה דרעי הורה בשעה האחרונה לחברי מפלגתו שכן לחתום לנתניהו על המלצה שיקבל את המנדט שוב, זאת לאחר שעד עתה עמד על כך שלא יחתום כפי שהצהירו סמוטריץ' ושקד. אולם בש"ס אומרים שלמרות שהח"כים יחתמו, החתימות יישארו אצל מנהל הסיעה, "עד שנראה אם ליברמן רציני". דרעי: "סיפור ההחתמות של ליברמן הוא כאמור זיוף והולכת שולל. ולמרות זאת, הוריתי כעת לח"כ יואב בן צור להחתים את הח"כים של ש"ס ולהעביר לי. בהמשך, ולאחר התייעצות עם ראשי גוש הימין, נחליט מה לעשות וזאת רק לאחר שנקבל את החתימות של ישראל ביתנו".

    יו"ר סיעת יהדות ח"כ יעקב אשר הודיע כי "יהדות התורה" אף היא תחתום לנתניהו על ההמלצה: "למרות 'משחקי הפייק' של איווט ליברמן פעם עם 'הליכוד' ופעם עם 'כחול לבן', נענינו עקרונית לבקשת יו"ר סיעת הליכוד לחתום על תמיכה בנתניהו לקבלת מנדט נוסף מהנשיא. מי כמונו מכירים מקרוב את תהליך ההטרלה של איווט, הגיע הזמן שכולם יראו", אמר אשר.



    0 תגובות