- רדיו קול חי - -

נתניהו לגנץ: "אם לא תקום ממשלת אחדות נפספס הישגים היסטוריים"

המתח בליכוד: לאחר הבעת תמיכה מצד מספר ראשי רשויות בליכוד בח"כ גדעון סער, ראש הממשלה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו קיים היום (שלישי) עשרות פגישות בלשכתו שבמצודת זאב בתל אביב עם חברי מרכז הליכוד ומתפקדי הליכוד מכל רחבי הארץ. במהלך כל היום נפגש נתניהו עם למעלה מ-250 איש היום. בסקר האחרון שפורסם נתניהו נהנה מתמיכה של 82% בליכוד.

ראש הממשלה נתניהו נאם בפגישה עם חברי מרכז ליכוד במצודת זאב והתייחס למצב בפוליטי והמדיני: "ממשלת אחדות כרגע, לפני שארה"ב נכנסת למערבולת הבחירות, תביא הישגים היסטוריים שלא יחזרו. ביניהם סיפוח בקעת הירדן וברית הגנה קריטית עם ארה"ב".

נתניהו ענה להסתייגות של גנץ מהסכם ברית ההגנה עם ארה"ב ואמר: "זה לא יגביל את חופש הפעולה שלנו, כמו שזה לא מגביל חברות בנאט״ו לתקוף כשהן רוצות. הסכם ההגנה שאני מביא עם הנשיא טראמפ יותאם כמובן לצרכים שלנו וישמר את חופש הפעולה שלנו".

ראה"מ הסביר את הצורך החיוני לישראל הממשלה מיידית: "ממשלה עכשיו תוכל להשיג הישגים היסטוריים ואנחנו עלולים להחמיץ את ההזדמנות הזאת. לכן אני עושה כל מאמץ, כולל בפגישה שאקיים היום עם יו״ר כחול לבן בני גנץ, כדי להקים את הממשלה הזאת. זה עדיין אפשרי".