לראשונה: השוואת תנאיהם של עובדי אוניברסיטת אריאל לשאר האוניברסיטאות

    קלמן טלר No Comments on לראשונה: השוואת תנאיהם של עובדי אוניברסיטת אריאל לשאר האוניברסיטאות

    לאחר משא ומתן בין הנהלת האוניברסיטה לבין ועד העובדים וההסתדרות הלאומית, נחתם הסכם קיבוצי המשפר באופן דרמטי את תנאי העסקתם של 800 העובדים במקום

    צילום: ההסתדרות הלאומית
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ההסתדרות הלאומית, ועד העובדים ואוניברסיטת אריאל חתמו היום (שלישי) על הסכם קיבוצי המשווה לראשונה את תנאיהם של כל עובדי המנהלה בקמפוס, עם תנאיהם של עובדי האוניברסיטאות בשאר חלקי הארץ.

    לאחר משא ומתן בין הנהלת האוניברסיטה לבין ועד העובדים וההסתדרות הלאומית, נחתם הסכם קיבוצי המשפר באופן דרמטי את תנאי העסקתם של 800 העובדים במקום. לאור ההסכם הקיבוצי החדש, העובדים ייהנו מתוספת שכר של 1.5% בכל שנה.

    מענק יובל, ביגוד, משרת אם, רווחה לעובדים ועוד. גולת הכותרת היא השוואת התנאים לראשונה מאז הקמת האוניברסיטה ויישור קו עם תנאיהם של יתר עובדי האוניברסיטאות בארץ.

    יואב שמחי, יושב ראש ההסתדרות הלאומית: "עשינו היסטוריה, זו האוניברסיטה הראשונה שהתאגדה אצלנו בהסתדרות הלאומית ואנחנו שמחים שזו אריאל. יוצא מכאן היום מסר מאוד חשוב לעובדים ולציבור"

    חמדה חדי, יו"ר ועד העובדים: "זהו בהחלט יום גדול, הבאנו הסכם קיבוצי שמיטיב עם העובדים ולראשונה שם את עובדי אוניברסיטת אריאל ואת האוניברסיטה עצמה ככלל האוניברסיטאות"



    0 תגובות