סער בריאיון: "אנצח את נתניהו ואביא לגוש מעל 61 מנדטים יחד עם החרדים"

    אסתי פלד No Comments on סער בריאיון: "אנצח את נתניהו ואביא לגוש מעל 61 מנדטים יחד עם החרדים"

    ח"כ גדעון סער המתמודד לראשות הליכוד ראש בראש מול ראש הממשלה אומר בריאיון ל'מהדורה המרכזית' כי בגלל נתניהו, "לראשונה מזה עשור איבדנו את הרוב בכנסת". על האפשרות לפרישה מהליכוד: "הליכוד הוא ביתי ולא אפרוש – מצפה להתחייבות דומה מהצד השני"

    סער בסיור היום בחאן אל-אחמר צילום: Hadas Parush/Flash90
    20:09
    28.03.24
    מוטי הלפרין No Comments on דרמה: בג"צ שולל באופן מיידי את תקציבי הישיבות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: Hadas Parush/Flash90

    ח"כ גדעון סער, שקורא בתקופה האחרונה תיגר על מנהיגותו של ראש הממשלה נתניהו המנהיג הבלתי מעורער עד כה של הליכוד, מעריך בריאיון ל'מהדורה המרכזית' בהגשת איתי גדסי, כי הוא ינצח את ראש הממשלה בנימין נתניהו למרות הסקרים החד משמעיים לטובת נתניהו בפער ענק. לדבריו, "אני אבחר לראשות הליכוד אוביל אותו לניצחון ואקח איתי את החרדים".

    על פינוי חאן אל-אחמר שדחה ראש הממשלה: "בג"ץ דחה את העתירות לביטול צו ההריסה. צו ההריסה הראשון ניתן לפני 10 שנים. נתניהו לפני כשנה הבטיח שהוא יפנה את חאן אל-אחמר בקרוב וזה לא קרה. אמרו שיש הידברות מול התושבים אבל זה תירוצים. זאת היאחזות של הרשות הפלסטינית ושל האיחוד האירופאי וחייבים לפנות אותה בהקדם".

    הפריימריז בליכוד: "זה שנתניהו הסכים לפריימריז זאת לא טובה זאת חוקת הליכוד. אני לא אעזוב את הליכוד במקרה ואני אפסיד" אומר סער נחרצות ומוסיף: "הייתי רוצה לשמוע התחייבות דומה גם מהצד השני".

    על הרחבת מעגל התמיכה בו: "כאשר יהיה מועד לפריירמיז בוודאי שיצאו חברי סיעה נוספים שיודיעו על תמיכה בי. בנוסף לרבים ראשי הרשויות וחברי הליכוד הרבים התומכים בי", סער התייחס לאפשרות שיקים מפלגת ימין: "אני איש ליכוד ואשאר איש ליכוד והמפלגה משקפת את השקפת עולמי".

    לטענת סער, "אני היחיד שמגדיל את גוש הימין ומקטין את גוש השמאל. לפי הסקרים ראש הממשלה לא יכול לעשות את זה", סער מאשים את נתיהו כי "לראשונה מזה עשור איבדנו את הרוב בכנסת. יש קהלים אחרים שלא רוצים להצביע לנתניהו והם אומרים אם גדעון סער יעמוד בראש הליכוד נצביע לו. אני מציע אלטרנטיבה שיכולה להקים ממשלה".

    בסיום הריאיון מצהיר סער בביטחון: "אם אעמוד בראשות הליכוד גוש הימין והמחנה הלאומי יעמוד מעל 61 מנדטים. וזה רק עכשיו בסקרים תאר לך מה יהיה אח"כ שאני אבחר בפועל לראשות הליכוד".



    0 תגובות