ר"ע שדרות סייר במרכז הרפואי ברזילי וחזה במהפכה

    עפר גדנקן No Comments on ר"ע שדרות סייר במרכז הרפואי ברזילי וחזה במהפכה

    פרופ' חזי לוי מנכ"ל ברזילי הציג בפני ראש העיר שדרות מר אלון דוידי סייר את הבניין הממוגן לצד חדרי הניתוח והמחלקות המתחדשות והעניק סקירה על פעילות בית החולים בשגרה ובחירום

    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש עיריית שדרות אלון דוידי קיים השבוע סיור מרשים במרכז הרפואי ברזילי באשקלון והביע התפעלותו מהמהפכה המשמעותית שחלה בבית החולים.

    במהלך הסיור סיפר מנכ"ל המרכז הרפואי פרופ' חזי לוי כי מידי שנה נולדים בברזילי כ-5000 ילדים – והציג את המהפכה המתחוללת גם במחלקת היולדות.

    במהלך הסיור ראש העיר התרשם בצורה יוצאת מהכלל מהבניין החדש והממוגן ואמר כי זו בשורה של ממש לכל תושבי הדרום. כן הוא סייר בבית החולים התת קרקעי, בחדר המיון, בחדרי הניתוח, במחלקת הילדים המרהיבה, ביחידה לטיפול נמרץ ילדים ובמרכז השיקום.

    ראש עיריית שדרות קיבל סקירה על הפעילות של בית החולים בשגרה ובחירום תוך מתן נתונים מהלחימה האחרונה שהתקיימה אך לפני מס' שבועות. במהלך הפגישה נידון שיתוף פעולה בין בית החולים לעיריית שדרות. במסגרתו יקימו אירועים משותפים. צוות מקצועי של מנהלי  אגפים ומחלקות מעיריית שדרות יסיירו בהמשך בבית החולים. וכן, הקמת יחידת דיאליזה בשדרות, שתקל על תושבי העיר שזקוקים לטיפול באופן סדיר. במהלך הסיור במחלקות השונות, אף פגש ראש העיר תושבים רבים משדרות, אשר הביעו את שביעות רצונם הרבה מהטיפול אותו הם מקבלים בבית החולים.

    אלון דוידי הודה על הסיור המרתק,  ושב והביע את התפעלותו מההתפתחות והצמיחה של ביה"ח  ומהשירות המקצועי אותו מספק בית החולים לכלל תושבי האזור.



    0 תגובות