לפיד מסית: "נתניהו מעודד אלימות"

    איתי גדסי 6 Comment on לפיד מסית: "נתניהו מעודד אלימות"

    חבר הכנסת יאיר לפיד ממנהיגי כחול לבן, שניהל מספר קמפיינים של הסתה כנגד הציבור החרדי טוען כי דווקא נתניהו מסית: "נתניהו ינהל קמפיין של שנאה והסתה לאלימות"

    לפיד צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מספר 2 בהנהגת כחול לבן, ח"כ יאיר לפיד בישיבת הסיעה החל במסע ההסתה כנגד ראש הממשלה נתניהו לקראת הבחירות השלישיות: "בבחירות האלה הברירה היא חדה מאי פעם: שוחד – או התורים בחדרי המיון. מרמה – או דמי מחלה ודמי אבטלה לעצמאים. הפרת אמונים – או החינוך של הילדים שלנו. אם מדינת ישראל תבחר אדם עם שלושה כתבי אישום על שוחד מרמה והפרת אמונים – מה זה אומר עלינו? מה זה אומר על הערכים שלנו? מה יחשבו עלינו בעולם? איך נסביר את זה לילדים שלנו? איך נגיד לילדים שלנו שהם צריכים לשמור חוק?".

    לפיד שכח לחלוטין את קמפיין ההסתה שניהל כנגד הציבור החרדי במערכות הבחירות האחרונות וכנגד נתניהו ואמר כי, "נתניהו ינהל קמפיין של שנאה והסתה לאלימות. זה מה שהוא עושה. זה מה שהוא הפך להיות. בשבועות האחרונים הוא הגביר את הקצב. עידוד גלוי לאלימות ועבריינות", אמר לפיד בהסתה שקרית.

    בניסיון לזרוע בציבור פחד חסר בסיס אמר לפיד: "אני אומר לכל מי שיושב בחדר הזה: עשו לי טובה, תשמרו על עצמכם. בכל מקום שאתם הולכים אליו. כשראש הממשלה מסית לאלימות כל הזמן, בסוף יהיו משוגעים שיקשיבו לו. אנחנו לא מפחדים מאף אחד. אנחנו נלך לכל מקום. אבל לא בושה להיות זהירים, אז תהיו זהירים. למדינת ישראל יש אלטרנטיבה. זו האלטרנטיבה. היא יושבת כאן סביב השולחן. רמטכ"לים, אלופים, ניצבים במשטרה, אנשי זרועות הבטחון, אנשי כלכלה, אנשי חינוך, אנשי עקרונות. יש פה אנשי פריפריה ומרכז, דתיים וחילונים, אשכנזים ומזרחים. נבחרת הכי טובה בפוליטיקה הישראלית. בראש בני גנץ, רמטכ"ל צבא ההגנה לישראל, מנהיג, חבר. 

    לסיום, אמר לפיד: "יושבים פה ישראלים טובים, הגונים, שרוצים להחזיר את המדינה למסלול. מערכת אכיפת החוק היא לא האוייב. התקשורת היא לא האוייב. אתם יודעים מה – הליכוד הוא לא האוייב. אנחנו רוצים לנצח אותם בבחירות, אבל הם לא האוייב. הם האחים שלנו. האוייב הם האיראנים. האוייב הוא מחלות זיהומיות שתופסים החולים בפנימית ד'. האוייב הוא הירידה בדירוג במבדקי פיז"ה. האוייב הוא החמאס שיורה על הילדים שלנו בעוטף עזה". 



    6 תגובות

    מיין תגובות
    1. 6

      לפיד רשע
      עופר שלח לכלא
      עם גנץ והמימד החמישי

    2. 5

      על מי אתם עובדים? הופכים את היוצרות… היוצרות עומדות להתהפך עליכם בגדול. נגמרה תקופת נתניהו. תחי הדמוקרטיה!

    3. 4

      משטרת ישראל
      לתשומת לבכם. יאיר לפיד. מסית נגד
      ראש ממשלת ישראל מר בנימין נתניהו
      חלילה שלא יהיה משוגע שיקשיב לו
      אנא תחקרו אותו מה זאת ההסתה הזאת
      שיזהר

    4. 3

      נורא מצחיק.לפיד מסית או שהוא מדבר על עובדה קיימת.ביבי הסית לאלימות,מסית ויסית.זאת הדרך של ביבי,להפריד ולהשמיץ כדי לנצח.אין הפגנה של שמאל בו לא מתערבים ימינים ותוקפים פיזית את המפגנים(חוליגאנים ימינים).אז מי מסית?לפיד מציין עובדות.ביבי,המסית הגדול מכולם.

    5. 1

      לפיד הוא הלוזר הבא של הפוליטיקה בישראל בגלל יהירותו ובמיוחד בגלל טיפשותו בהתנהלותו.