טרגדיה כפולה בעיר התורה: האבא התמוטט ונפטר במהלך השבעה על בנו יחידו

    איתי גדסי 3 Comment on טרגדיה כפולה בעיר התורה: האבא התמוטט ונפטר במהלך השבעה על בנו יחידו

    האבא ר יצחק וייס התמוטט במהלך השבעה על בנו בכורו התינוק ישראל וייס ז"ל. לאחר מאמצי החייאה ארוכים מותו נקבע בבית החולים | "היה אדם שמח שתמיד אהב לעזור" | ההלוויה בערב ב-20:00

    האבא בברית לבנו ז"ל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

     אָבוֹת עַל בָּנִים: האברך ר' יצחק מאיר ויס בן 31 נפטר היום (ראשון) בפתאומיות, במהלך   'השבעה' על בנו הפעוט יחידו ישראל ז"ל שנפטר לפני כשלושה ימים, האבא התמוטט ונפטר.

    הלוויה תצא הערב (ראשון) בשעה 20:00 מבית הכנסת 'דברי חיים' ברחוב חולדה הנביאה 10 בשכונת שיכון ג' בבני ברק לבית החיים ברחובות שם ייטמן.

    כוחות ההצלה שהוזעקו לביתו שבעיר בני ברק, לאחר שאיבד את הכרתו. החלו בפעולות החייאה ממושכות, האבא פונה במצב קשה מאד לביה"ח אולם שם נקבע מותו.

    אפי פלדמן, ראש סניף איחוד הצלה בני ברק, אשר הגיע לבית האבלים – שם אב התמוטט ומת במהלך השבעה על בנו התינוק, סיפר: "הטרגדיה היא שנהג האמבולנס, המתנדב שדיבר עם האבא לפני שהתמוטט – הוא אותו אדם שביצע החייאה על התינוק בשבוע שעבר".

    ר' יצחק (איציק) וייס היה נשוי לבתו של הרב וייסבלום מישיבת אורחות תורה ונכדת המשגיח הגה"צ ר' אורי וייסבלום מישיבת 'נחלת הלויים'.

    WhatsApp Image 2019-12-15 at 18.04.07

    רק לפני כחמשה חודשים חגג ברית לבנו בכורו ישראל ז"ל. בשבוע שעבר בנו הפעוט איבד את ההכרה בעת ששהה בפעוטון, לאחר מאמצי החייאה מרובים נקבע מותו של בנו.

    היום תוך כדי השבעה על בנו התמוטט ר' יצחק בביתו, כאמור כוחות ההצלה שהגיעו ביצעו בו פעולות החייאה אך בביה"ח נקבע מותו.

    הרב יצחק למד בצעירותו בת"ת בב"ב ועלה ונתעלה בישיבת מיר ברכפלד. חבריו לספסל הלימודים מספרים כי הוא יושב ולומד, חייכן, אוהב לעזור לאחרים ותמיד היה שמח.

    יצויין כי במערכות הבחירות האחרונות, היה פעיל מאד ביהדות התורה והרבה מזיכוי הרבים של התנועה נזקף לזכותו.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      ה ישמור ויציל
      אמא'לה