בנו של נשיא ברזיל בישראל: "נעביר את השגרירות לירושלים ב-2020"

    איתי גדסי 2 Comment on בנו של נשיא ברזיל בישראל: "נעביר את השגרירות לירושלים ב-2020"

    הצלחה מדינית היסטורית: יו"ר ועדת החוץ והביטחון של ברזיל אדוארדו בולסונארו אמר לראש הממשלה נתניהו בפגישתם כי הם מתחייבים להעביר את השגרירות של ברזיל לירושלים בשנת 2020

    יו"ר וועדת חוץ וביטחון של ברזיל צילום: Hadas Parush/Flash90
    20:01
    28.03.24
    הקבינט No Comments on דרמה במשבר הגיוס | הקבינט בדיון סוער

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מהדקים את הקשרים עם העולם: ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף היום (ראשון) בטקס פתיחת משרד הסחר של ברזיל בירושלים. באירוע המיוחד ראש הממשלה נתניהו ויו"ר ועדת החוץ והביטחון של ברזיל ובנו של נשיא ברזיל, אדוארדו בולסונארו, נפגשו לפני אירוע פתיחת משרד הסחר הברזילאי.

    יו"ר ועדת החוץ והביטחון בולסונארו אמר לראש הממשלה כי הם מתחייבים להעביר את השגרירות בשנת 2020. במהלך הפגישה, ראש הממשלה נתניהו שוחח בטלפון עם נשיא ברזיל ז׳איר בולסונארו, שיחה חמה וידידותית, באמצעות הטלפון של בנו אדוארדו בולסונארו.

    ראש הממשלה בנימין נתניהו: "פתיחת משרד הסחר כאן בירושלים הוא במסגרת הידוק היחסים בין ישראל לברזיל. זה מתרחש היום כחלק מהתחייבותו של הנשיא בולסונארו לפתוח שגרירות בירושלים בשנה הבאה".

    עוד הישג סיפר עליו ראה"מ באירוע, "אני שמח לבשר שהתקדמנו בצעדים גדולים ביכולתנו לקצר זמני נסיעה בין ברזיל לישראל, ובעתיד הקרוב נוכל לטוס מעל אפריקה, ונוכל להפחית את זמן הטיסה במספר שעות. זה חשוב למטרות תיירות ולחילופים החיוניים של אנשי עסקים, יזמים וטכנולוגים".

    נתניהו הודה לנשיא ברזיל: "אני מבקש להביע את הערכתי לעמדתו של הנשיא בולסונארו בתמיכתו בישראל בפורומים בינלאומיים. הנשיא בולסונארו שינה מדיניות באופן מיידי ואמר, "אנו עומדים עם ישראל, אנו עומדים לצד האמת". אנו כאן בישראל עומדים עם ברזיל משום שאנו עומדים לצד האמת, ואנו תומכים בברזיל בכל דרך שאנו יכולים, כולל באסון הסכר ובשריפות באמזונס. ישראל היתה שם וישראל תמיד תהיה שם עבור אזרחי ברזיל ולמען הידידות בינינו".

    יו"ר ועדת החוץ והביטחון של ברזיל אדוארדו בולסונארו אמר באירוע: "מר בנימין נתניהו, ביחד נילחם נגד הטרור. אם רוצים למנוע התקפות טרור, חייבים להראות עוצמה. לכן, במוקדם או במאוחר, נכיר בחיזבאללה כארגון טרור, במיוחד לאחר מה שהם עשו בארגנטינה ב-1992 וב-1994".

    עוד סיפר בנו של הנשיא: "שוחחתי עם הנשיא ז'איר בולסונארו לפני שבאתי לכאן. הוא אמר לי שהמחויבות עומדת בעינה – הוא מתכוון להעביר את השגרירות לירושלים. הוא יעשה את זה. אנחנו רוצים לעבור לירושלים לא רק למען ברזיל אלא כדי להוות דוגמה לכל אמריקה הלטינית".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אנו גם ברזילאי הבן של בולסונארו