חופשת חנוכה חורפית

    עפר גדנקן No Comments on חופשת חנוכה חורפית

    חופשת חנוכה חורפית במלון ניר עציון RESORT

    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    טיפות של גשם מנקדות את השמשות, לביבות חמות מיטגנות במחבת, צלילי שירי החג האהובים בוקעים מן הסלון ואור נרות החנוכייה מלווה את האוירה החמה והקסומה. חופשת חנוכה. זמן איכות לבילוי משפחתי, לשקט אמיתי וליצירת זיכרונות מתוקים. אם כבר בילוי משפחתי ורגעים מיוחדים- מה יותר מתאים מלהעביר את התקופה הקסומה והמתוקה הזאת בחופשה משפחתית, פסטורלית ומפנקת?

    מלון ניר עציון RESORT מזמין אתכם ליהנות מחופשת חנוכה חמה ומתוקה עם פעילויות מתאימות לכל בני המשפחה, שלל פינוקים ואטרקציות בסביבה מוריקה ופסטורלית בינות להרי הכרמל, שפע מתקני המלון הכוללים בריכת שחייה חצי אולימפית מקורה, מתקני ספא, חדר כושר, מגוון מסלולים, אטרקציות ונופים מרהיבים במרחבים הירוקים בסביבה הקרובה, ארוחות גורמה מפוארות ומגוונות, חדרי גן חדשים ומפוארים וחדרי מלון מפנקים ומאובזרים היטב, מחירים נוחים במיוחד וכל מה שצריך בשביל להפוך את החג המיוחד הזה לחווייתי יותר, חם יותר ומשפחתי יותר.

    המלון ידוע ברמת כשרות מוקפדת ומהודרת בפיקוח הרה"ג רבי משה נחשוני שליט"א והרב לוביץ' שליט"א,  בארוחות גורמה עשירות ומגוונות המבטיחות לנופשים חוויה קולינרית מיוחדת, עשירה ומהודרת.

    בנוסף, המלון משלים בימים אלו את שדרוגם של 13 חדרי גן נוספים, לאחר שבשנה שעברה חודשו 20 חדרים. החדרים המשודרגים מציעים רמת אירוח גבוהה ביותר עם תנאים מפנקים ואבזור מיוחד בעיצוב מוקפד ויוקרתי- כל מה שצריך בשביל חופשה שבה לא תרצו לצאת מהחדר..

    אז חנוכה כבר ממש כאן, עם הניחוח האהוב והמוכר. זהו בדיוק הזמן לתכנן את חופשת החורף שלכם. תרשו לעצמכם ליהנות והצטרפו לאלפי נופשים מרוצים. חייגו עוד היום לקבלת הצעה משתלמת 04-9845555

     



    0 תגובות