יו"ר הכנסת באירועי שנת ה-45 ליד שרה: "עבודת קודש"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on יו"ר הכנסת באירועי שנת ה-45 ליד שרה: "עבודת קודש"
    14:19
    18.04.24
    מיכל ירושלמי No Comments on מגיע לך כתר: גיטי שוורץ במסר מיוחד לנשות החיל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אירועי שנת ה-45 ליד שרה נפתחו בטקס ממלכתי בכנסת במעמד יו"ר הכנסת ח"כ יולי אדלשטיין. בטקס חולקו אותות הוקרה ל-25 מתנדבים מכל גווני החברה הישראלית. יו"ר הכנסת אדלשטיין: "בתקופה כזו של מתיחות ופילוג בעם, אין דבר יפה ומרומם את הלב יותר מאשר לראות קבוצה נבחרת כל כך של מתנדבים, המייצגים אלפי מתנדבים נוספים ועושים את עבודתם קודש למען הכלל במשך כל ימות השנה"

    שנת ה-45 להקמת יד שרה הוקדשה ביוזמת מייסד יד שרה הרב אורי לופוליאנסקי להצדעה והוקרה של למעלה מ-7,000 מתנדבי יד שרה ברחבי הארץ, הנמנים על כלל החוגים, העדות והזרמים, יהודים וערבים, דתיים וחילונים, אשכנזים וספרדים מכל רחבי הארץ. במסגרת זו, ייערכו בחודשים הקרובים סדרת אירועי הצדעה לאלפי המתנדבים המסורים ובני משפחותיהם.

    אירוע הפתיחה, התקיים אתמול במשכן הכנסת בירושלים, במעמד יו"ר הכנסת ח"כ יולי אדלשטיין ובהשתתפות נציגי ותיקי מתנדבי יד שרה.

    בדבריו בטקס אמר יו"ר הכנסת אדלשטיין: "דווקא בתקופה כזו של מתיחות ופילוג בעם, אין דבר יפה ומרומם את הלב יותר מאשר לראות קבוצה נבחרת כל כך של מתנדבים, המייצגים אלפי מתנדבים נוספים ועושים את עבודתם קודש למען הכלל במשך כל ימות השנה. נוכחותכם ופעילותכם הנדירה למען הציבור, היא כמים קרים על נפש עייפה בימים אלו".

    יו"ר ארגון יד שרה הרב אורי לופוליאנסקי הודה ליו"ר הכנסת, והקביל בין פועלו של אדלשטיין בהיותו ברוסיה, ומידת האחריות והאכפתיות שגילה במעשיו למען אחיו בני עמו, לפועלם של מתנדבי יד שרה המקדישים מעצמם למען הזולת, כי "כל ישראל ערבים זה לזה".



    0 תגובות