יוסי דגן לקבוצתו בליכוד: "חופש הצבעה בפריימריז"

    איתי גדסי 1 Comment on יוסי דגן לקבוצתו בליכוד: "חופש הצבעה בפריימריז"

    ראש מועצת שומרון ובכיר הליכוד יוסי דגן מודיע לקבוצת "הליכוד שלי – קבוצת ההתיישבות בליכוד" בראשותו כי הוא מאפשר חופש הצבעה כפי ראות עיניהם בפריימריז לראשות המפלגה

    יוסי דגן צילום: פלאש 90
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש המועצה האוזרית שומרון וראש קבוצת ההתיישבות במפלגת הליכוד יוסי דגן בהודעה למצביעי הליכוד: "לאחר שפנו אליי רבים מחברי בהתיישבות, בשבועיים האחרונים נפגשתי, יחד עם חברי ושותפי להנהלת הקבוצה יוני הישראלי ויעקב וינברגר, עם ראשי רשויות, שרים, ח"כים ובכירי התנועה, וכן עם ראש הממשלה המוערך והאהוב מר בנימין נתניהו – ועם חברינו היקר, המוערך, הראוי והרציני בפעולותיו השר לשעבר ח"כ גדעון סער".

    "בהמשך להודעה הקודמת, בה הבאתי את עמדת הקבוצה בנושא קיום הפרימריס, אני מבקש לחדד שוב את המלצתנו":

    1."הליכוד שלי – קבוצת ההתיישבות בליכוד", מטרתה העליונה והיחידה היא לקדם את תנופת הפיתוח והבניה בארצנו בתקופה היסטורית זו.

    2. עם ההחלטה לצאת לבחירות, היה זה ראוי ביותר לקיים פריימריס לראשות התנועה, כיאה למפלגה הגדולה הדמוקרטית היחידה היום בכנסת.

    3. אנו שמחים כי עמדתנו העקרונית, בקשתנו ובקשת רבים נוספים, נענתה ומתקיימים פריימריס מכובדים אשר מעוררים את הרוח בציבור הרחב באופן מרענן וטוב, שעושה חשק לציבור גדול, לצאת ולממש את זכותו הדמוקרטית ולהצביע בענק למפלגת הליכוד.

    4.על הפריימריס להתנהל עד לסיומם באופן מכובד , כפי שראוי בין מנהיגים רציניים וראויים שטובת ארץ ישראל, מדינת ישראל ותנועת הליכוד אל מול עיניהם.

    5. עמדתנו היא כי ההתיישבות תישאר מעל התחרות הפוליטית הפנים מפלגתית. ולכן עמדת הקבוצה היא – חופש הצבעה: ראוי שכל חברה וחבר בקבוצתנו יצביע לפי נטיית ליבו, לפי השיקולים של ערכי התנועה ויישוב הארץ, וכמובן – לפי החתירה למטרה המרכזית: ניצחון בבחירות הבאות בעזרת ה'.

    6. לאחר סיום הפריימריס נתאחד כולנו, כל חברי הליכוד, כאיש אחד למען ניצחון בבחירות לטובת העם והארץ.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      דגן כבר אמר את דברו בעניין תמיכתו בסער.
      יאללה הצביעו בחופשיות.