נשים מובילות דעת קהל השתתפו בבוקר חווייתי ומאתגר

    עפר גדנקן No Comments on נשים מובילות דעת קהל השתתפו בבוקר חווייתי ומאתגר

    במהלך פעילות ייחודית לקראת חנוכה שנערכה על ידי תנובה במתחם הקולינרי 'שפיז', מובילות דעת קהל חרדיות התחרו ביניהן על מנות מנצחות, ששילבו מוצרים נבחרים, כשרים למהדרין, מבית תנובה.

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כמדי שנה יזמה תנובה פעילות חנוכה מקורית סביב מנהג אכילת מאכלי חלב. במהלך הפעילות, התכנסו נשים חרדיות במתחם הקולינרי כדי ליצור מנות מובחרות המבוססות על מוצרי החלב האיכותיים של תנובה. המשתתפות חולקו לקבוצות שונות, כאשר בסיום התחרות אחת הקבוצות הוכרזה כמנצחת.

    לאורך שעות הפעילות נהנו המשתתפות מהדרכה מקצועית של שפיות מובילות, שהדריכו אותן בדרך ליצירת מנות מובחרות. המנות כולן הורכבו ממוצרי מהדרין נבחרים של תנובה, בהם מוצרים חדשים שהושקו לאחרונה – גבינת חלומי של פיראוס, סדרת יופלה החדשה ומוצרי חלב נוספים שליוו את המנות.

    הנשים החרדיות שהשתתפו באירוע הייחודי, הודו לתנובה על הפעילות הנפלאה שהעשירה את עולם האוכל שלהן ויצקה תוכן מקצועי גם לנשים שאינן עוסקות בבישול וגסטרונומיה כמקצוע. "גם הפעם תנובה הצליחה להפתיע עם אירוע מדהים שהשאיר הרבה טעם טוב תרתי משמע", אומרת אחת הנשים שהשתתפו בפעילות. "האירוע היה מושקע, מעניין והסב לכולן הנאה רבה. מעבר למפגש המהנה, היה כיף ללמוד על הבישול המקצועי ולצרוך את המוצרים האיכותיים הכשרים למהדרין של תנובה".



    0 תגובות