גפני משיב להסתה של ליברמן: "המדינה לא מעניינת אותו"

    איתי גדסי 1 Comment on גפני משיב להסתה של ליברמן: "המדינה לא מעניינת אותו"

    לאחר הסתה הולכת ונמשכת, החליטו בלשכת יושב ראש ועדת הכספים חבר הכנסת משה גפני להשיב למתקפותיו חסרות השחר של יו"ר "ישראל ביתנו" ח"כ אביגדור ליברמן המסית ללא הרף כנגד החרדים ונציגיהם: "גפני דאג שעולי ברית המועצות יקבלו את המגיע להם"

    אביגדור ליברמן צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לשכת יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני הגיבו לדברי הסתה שהשמיע, שוב, יו"ר "ישראל ביתנו" ח"כ אביגדור ליברמן. "הוא קובל על כך שח"כ גפני הינו יו"ר ועדת הכספים בשעה שהכל יודעים שהוא פועל לטובת כולם. לטובת הימין ולטובת השמאל, לטובת המרכז ולטובת הפריפריה, לטובת הדתיים ולטובת החילונים, לטובת היהודים ולטובת הערבים, למען החקלאות ולמען התעשיה, למען הרשויות המקומיות ולמען הטבות המס".

    בלשכתו של ח"כ גפני מסירים את הלוט מעל הפרט הפשוט כל כך – השתתפותו של נציג סיעת "ישראל ביתנו" בדיונים הפנימיים של ועדת הכספים. "בהתייעצויות הפנימיות בלשכתו של ח"כ גפני משתתף כל העת גם נציג ישראל ביתנו יחד עם חברים מהמפלגות האחרות – אילולי הפעילות של ועדת הכספים בראשותו של ח"כ גפני כולם היו סובלים מהשיתוק שגרם אביגדור ליברמן למדינת ישראל. רק פעילותו של ח"כ גפני הביאה לכך שגם ניצולי השואה, העולים מברית המועצות, תושבי עוטף עזה ועוד יקבלו את המגיע להם".

    עוד הוסיפו ואמרו: "ח"כ גפני מנע את הנזק שגרם להם אביגדור ליברמן גם בעובדה שבגללו ורק בגללו הולכים לבחירות בפעם השלישית, וגם בכך שהוא גרם שהמדינה תשותק בפעילות החיונית, בכלכלה ובחברה, במדיניות ובביטחון, בעוד שח"כ גפני וחבריו בועדת הכספים פועלים כל העת למזער את הנזקים שליברמן גרם, והוא עוד מעיז לדבר ולהסית? הכל בגלל שהוא שונא את ביבי ושונא את החרדים. המדינה פחות מעניינת אותו!".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      ואת גפני הצדיק המדינה ממש מעניינת…..נו,אשרי המאמין. הכל פוליטיקה מזוהמת.מכל הכיוונים.טובת הציבור בת…..ת שלהם