ריבלין: "לשלב ידיים כדי להבטיח את מעטפת התמיכה לחרדי בשוק העבודה"

    קלמן טלר No Comments on ריבלין: "לשלב ידיים כדי להבטיח את מעטפת התמיכה לחרדי בשוק העבודה"
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ועידת ההייטק החרדי 2020 שתתקיים בשבוע הבא מייצרת עניין רב בקרב מקבלי ההחלטות ובתעשיית ההייטק. הועידה שתכנס תחת קורת גג אחת את כל הגורמים הרלוונטים, החל מחברות ההייטק הגדולות, המעסיקים, משרדי הממשלה וגורמים משפיעים בציבור החרדי במטרה לדון ולגבש דרכי פעולה אופרטיביות להשתלבות נכונה של עובדות ועובדים חרדים בתעשיית ההייטק.

    הבוקר, בטור מיוחד שכתב נשיא המדינה מר ראובן ריבלין למגזין שיופץ לבאי הועידה ובריכוזים בציבור החרדי, קורא הנשיא לכל הגורמים "לשלב ידיים במטרה להבטיח את מעטפת התמיכה הנדרשת לחרדי בבואו לצאת לשוק העבודה: הלוואות בזמן לימודים, סביבת עבודה תומכת לזהות החרדית, כל אלה אפשריים וכבר מתקיימים במקומות שבהם השכלנו לעבוד יחד".

    באשר לתעשיית ההייטק כותב הנשיא כי "יותר ויותר מעסיקים מחפשים את ההון האנושי החרדי, על סגולותיו הייחודיות, נשים וגברים כאחד. שוק העבודה הישראלי ובתוכו ההיי טק הישראלי, צמא לכישרון החרדי".

    דבריו של הנשיא, שיתפרסמו במלואם במגזין ועידת ההייטק, יקבלו ביטוי במהלך הדיונים בועידה. המושבים באירוע יעסקו בין השאר בצורך בגיוון בתעסוקה ובאתגר של הכשרת צעירות וצעירים חרדים למקצועות ההייטק.

    לצד דיון בנושאי הליבה שמובילים לחיבור החברה החרדית להייטק, ובדרכים הנכונות להאצת תהליכים שהחלו, הועידה תעסוק גם בהתפתחות יזמות ההייטק החרדית, הכשרות חלופיות וטכנולוגיות (כגון מה"ט) ובתרומתה של יהדות העולם להייטק הישראלי בכלל והחרדי בפרט.



    0 תגובות