פנייה לשר דרעי: שלול אזרחות רוצח איתמר בן גל הי"ד

    איתי גדסי No Comments on פנייה לשר דרעי: שלול אזרחות רוצח איתמר בן גל הי"ד

    עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו, המייצג את משפחתו של הרב איתמר בן גל הי"ד שנרצח לפני כשנתיים, פנה לשר הפנים דרעי בדרישה שישלול את אזרחות המחבל "במדינת העם היהודי אין מקום לטרוריסטים שרצונם להשמיד יהודים"

    צילום: פלאש90
    21:24
    17.04.24
    איתי גדסי No Comments on חשיפה: נתניהו מעדיף להגיב באמצעות המוסד; הרמטכ"ל מתנגד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שנתיים חלפו מאז רצח המחבל עבד אל חכים עאצי את הרב איתמר בן גל הי"ד בצומת אריאל שבשומרון, וכעת פונה משפחתו של בן גל אל שר הפנים אריה דרעי בדרישה שישלול את אזרחות המחבל.

    כזכור, הרב איתמר הי"ד נרצח בצומת אריאל בעת שחיכה לטרמפ שיסיע אותו אל ביתו שבהר ברכה בחודש שבט התשע"ח, לפני כשנתיים. עאצי התקרב לבן גל, דקר אותו ונמלט. רק לאחר מרדף בן למעלה מחודש נתפס המחבל בשכם, והתברר כי הוא בעל אזרחות ישראלית מאחר ואמו הינה ערביה אזרחית ישראל.

    במהלך השנתיים האחרונות התנהל משפטו בבית המשפט המחוזי מרכז בלוד ועם סיומו הוטל על הרוצח עונש מאסר עולם. כאמור, כעת פנה עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו אשר ייצג את משפחת בן גל לאורך השנתיים האחרונות אל שר הפנים אריה דרעי בדרישה שמתוקף סמכותו יבטל לאלתר את אזרחותו הישראלית של המחבל.

    עו"ד חיים בלייכר אשר פנה לשר דרעי בשם המשפחה מסר "במדינת ישראל מדינת העם היהודי אין מקום לטרוריסטים ארורים שכל רצונם היא בהשמדת יהודים. אנו מצפים שכבוד השר יענה לפנייתנו ויפעל במהירות כדי לשלול מהמחבל הארור את אזרחותו הישראלית".



    0 תגובות