קחו לעצמכם רגע עם פיטנס

    עפר גדנקן No Comments on קחו לעצמכם רגע עם פיטנס

    סדרת מוצרי פיטנס – מוצרים המשלבים תזונה מאוזנת וטעם נפלא, בכשרות בד"ץ העדה החרדית

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סדרת מוצרי פיטנס הכוללת מגוון פריכיות בטעמים נפלאים לצד עוגיות במבחר טעמים, לראשונה  תחת הכשרות המהודרת של בד"ץ העדה החרדית.

    'פיטנס' הינו מותג פרימיום הכולל סדרת מוצרים כגון פריכיות, קרקרים, עוגיות וחטיפים המשלבים תזונה מאוזנת וטעם מענג, ומיועדים עבור צרכנים המבקשים ליהנות ממוצרים עם דגנים מלאים ומפנקים בכמות קלוריות מדודה.

    סדרת המוצרים בכשרות בד"ץ העדה החרדית כוללת פריכיות, קרקרים ועוגיות, בקטגוריית הפריכיות ניתן להשיג: פריכיות דקיקות ונימוחות מ- 3 דגנים, פריכיות 3 דגנים וקינואה, פריכיות בר בציפוי שוקולד לבן, פריכיות בר בציפוי שוקולד חלב ומיני פריכיות עם שוקולד. בנוסף הושקה סדרת הקרקרים THIN בשני טעמים: כפרי, המכיל קינואה אדומה, שומשום וקצח; רוזמרין, המכיל רוזמרין ושום. הקרקרים החדשים מאוד טעימים, דקים וקריספיים במיוחד, ומכילים כ- 99 קלוריות ל- 5 יחידות.

    קטגוריית העוגיות של פיטנס כוללת עוגיות בשלושה טעמים שונים: עוגייה עם שוקולד צ'יפס, עוגייה עם שוקולד מריר ועוגייה עם חמוציות.

    המותג זכה להצלחה כבירה מאחר והוא כולל דגנים מלאים ובטעם נהדר.

    "כל מוצרי 'פיטנס' מכילים דגנים מלאים ומפנקים, מה שהופך אותם למתאימים במיוחד בין או במקום הארוחה", אומר ליאור עזרי, מנהל הפעילות בחטיבת המאפה של אסם-נסטלה. "עם קבלת כשרות בד"ץ העדה החרדית נהנים צרכני המהדרין ממוצרי הפרימיום אותם ניתן לאכול בהנאה ולהתענג על הטעם הערב".



    0 תגובות