גם ביום חורף קצר, יש מעבד מזון שיקצוץ לכם ירקות למרק מושלם

    עפר גדנקן No Comments on גם ביום חורף קצר, יש מעבד מזון שיקצוץ לכם ירקות למרק מושלם
    14:42
    28.03.24
    צבי טסלר No Comments on פיקוד העורף מחדד הנחיות: כך תיערכו להפסקת חשמל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    החורף מציב לנו אתגרים שונים ורבים. החל מרדיפה אחרי מים חמים למקלחות ועד שמירה על תזונה בריאה, וכמובן הזמן שהופך לקצר יותר – ומשאיר לנו פחות זמן לעמוד במטבח. בחורף אנחנו מחפשים אוכל שיחמם אותנו וכן עזרים לעבודות הבית הפשוטות כי לפעמים משימה יומיומית כמו הכנת סלט, נראית לנו בלתי אפשרית.

    מתוך ניסיון אישי של אנשים רבים, מסתבר שעם הציוד האיכותי הנכון במטבח, כל המשימות הופכות לקלות יותר, גם בימים קצרים של חורף.

    כך לדוגמה עם מעבד המזון החדיש של Sauter, בעיצוב מרהיב עם מגוון אפשרויות רחב, תוכלו להשתמש באביזר ייעודי לחיתוך קוביות, המושלם להכנת סלט ותחסכו לכם זמן יקר. ובנוסף, תוכלו להכין מרקי ירקות חמים ומזינים, בריאים וטעימים, בהרבה פחות זמן עבודה.

    מעבד המזון המקצועי והחדיש פועל בהנעה ישירה, שתי מהירויות כולל כפתור פולס, קערה XL בנפח 3.5 ליטר (2 ליטר בעיבוד נוזלים) – מושלם להכנת בצק בכמות של הפרשת חלה לכבוד שבת קודש, ובלנדר גדול בנפח 1.8 ליטר – מושלם לטחון ירקות לתינוק או מרק קטיפתי לבני הבית ביום חורף קר. מעבד המזון בעל מנגנון בטיחות לפתיחת המכסה, ומנוע חזק במיוחד 1000 וואט. גם האביזרים נותנים לכם נוחות במטבח בכל דבר שתבחרו. מלבד הסלט הקצוץ, יש סכין פלדה לקיצוץ מושלם, 2 דסקיות דו כיווניות פריסה וגירוד, מסחטה למיץ הדרים, מקציף כפול לביצים וקצפות, אביזר ללישת בצק, מטחנת קפה ותבלינים, מרית גמישה להוצאת התכולה.

    וכל זאת בגימור נירוסטה מוברשת או בצבע לבן פנינה מרהיב ויוקרתי.

    מעבד המזון המקצועי של Sauter דואג לכם לחורף הרבה יותר חם ואיכותי. עושה לכם את החיים במטבח הרבה יותר יפים, קלים ומהירים.



    0 תגובות