כך נפרקים בנמל חיפה פסי רכבת חדשים • תיעוד

    בנצי לייזרוביץ No Comments on כך נפרקים בנמל חיפה פסי רכבת חדשים • תיעוד

    צפו בתיעוד • כך נפרקים בנמל חיפה פסי רכבת חדשים באורך 17 ק"מ ובמשקל 2,160 טונות

    צילום: רכבת ישראל
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחרונה נפרקו בנמל חיפה 2,000 יחידות של פסי מסילה מתוצרת חברת תריניקי הצ'כית, המרכיבים יחד כ-17 ק"מ מסילה.

    המסילות החדשות ישמשו לשדרוג מסילות קיימות והחלפתן בחדשות, וכן לשדרוגו של המתחם התפעולי בלוד, והקמת המתחם התפעולי החשמלי החדש באשקלון.

    WhatsApp Image 2020-01-07 at 10.34.06(1)

    המסילות החדשות מגיעות ביחידות, כאשר אורכה של כל יחידת פסי מסילה הוא 18 מטרים, ומשקלה מעל לטון. כל ק"מ מסילה מורכב מ-114 יחידות מסילה. סה"כ נפרקו בנמל חיפה פסי מסילה במשקל כולל של 2,160 טון ובשווי של כ-7 מיליון שקלים.

    המשלוח הנוכחי מורכב משני סוגי פסים – הראשון- ברוחב 54 ס"מ, המרכיבים את המסילות הוותיקות יותר, אשר עוברות תהליכי שדרוג; השני- ברוחב 60 ס"מ, המשמשים למסילות חדשות.

    WhatsApp Image 2020-01-07 at 10.34.04

    עם הגעתם לנמל נפרקים הפסים על ידי מנופים, ומשונעים באמצעות קרונות מטען של רכבת ישראל למתחמי אגף לוגיסטיקה הפזורים בארץ, ומשם מסופקים לשטח בהתאם לתוכנית העבודה השנתית.

    בישראל יש כ-1,500 ק"מ מסילה, עליהם עוברות מעל 650 רכבות ביממה: נוסעים ומטענים, וכן רכבות למשימות מיוחדות כגון רכבות עבודה. כל מסילה נבדקת מספר פעמים בשנה על ידי צוותי אגף מסילה וסביבה ברכבת ישראל הנעזרים במכשור מתקדם כגון קרוניות הנדסיות למדידת מסילות, הממפות את תוואי המסילה באמצעות קרני לייזר וגלי אולטרסאונד, ומוודאות שהמסילה תקינה ובטוחה.

    צילום: רכבת ישראל


    0 תגובות