הנשיא טראמפ: "נגמרו הימים שסבלנו את התנהלות איראן"

    שלמה ריזל No Comments on הנשיא טראמפ: "נגמרו הימים שסבלנו את התנהלות איראן"

    בהצהרה מיוחדת לתקשורת לאחר ההתקפה האיראנית כנגד בסיסי ארה"ב בעיראק, אומר טראמפ: "אף אמריקני לא נפגע במתקפה של המשטר האיראני. כל החיילים שלנו בטוחים. נזק קטן בלבד נגרם לבסיס שלנו". הנשיא שב והבטיח: "לאיראן לא תהיה נשק גרעיני"

    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חיסול הארכי טרוריסט קאסם סלימאני: לפני מספר דקות נשיא ארה"ב דונלד טראמפ מסר הצהרה מיוחדת לתקשורת בבית הלבן במעמד סגן הנשיא מייק פנס ושר ההגנה מארק אספר ובכירי צבא. טראמפ הגיב למתקפת הטילים שפגעו בסמוך לבסיסים אמריקנים בעיראק אמש ואמר: "אף אמריקני לא נפגע במתקפה של המשטר האיראני. כל החיילים שלנו בטוחים. נזק קטן בלבד נגרם לבסיס שלנו. הכוחות שלנו מוכנים לכל דבר"

    ‏הנשיא טראמפ התייחס לחיסול הארכי טרוריסט סולימאני: "סולימאני היה אחראי לכמה מהפשעים החמורים ביותר שניתן להעלות על הדעת. הוא אימן פעילי טרור ובאופן אכזרי רצח חיילים אמריקנים. סולימאני הורה על ירי של טילים על כוחות אמריקניים ורצח אזרח אמריקני אחד. בימים האחרונים הוא תכנן שוב לפעול נגדנו".

    ‏‎טראמפ התייחס לאיום הגדול מאיראן הנשק הגרעיני ואמר: "הרדיפה של איראן אחר נשק גרעיני היא איום על האנושות" . ‏עוד הוסיף הנשיא: "התקופה שבה אומות נכנעות לתוקפנות של אירן – נגמרה".

    הנשיא פנה לאומה האמריקנית ואמר: "כל עוד אני נשיא ארה"ב, לאיראן לא יהיה נשק גרעיני. תושבי ארה"ב צריכים להיות גאים ושמחים, אין נפגעים. כל החיילים בסדר ויש מעט נזק לציוד. לקחנו מקדמי הגנה ומערכות התרעה שעבדו היטב וחסכו חיי חיילים שלנו וחיי עיראקים".

    בסיום דבריו הבהיר טראמפ: "נגמרו הימים שנסבול את ההתנהלות של איראן. חיסלנו את הטרוריסט מס' 1 בעולם סולימאני ונטיל עוד סנקציות".

    בתוך כך, בהודעה ממשרד החוץ של עיראק נמסר כי עיראק תזמן את שגריר איראן בכדי להודיע לו על צעדיה לאחר התקיפה האיראנית אמש בשטחה. עוד נמסר בהודעה מטעם המשרד כי עיראק רואה בתקיפה האיראנית הפרה של ריבונותה והיא קוראת לכל הצדדים לא להפוך את עיראק ל"זירת חיסול חשבונות".



    0 תגובות