דרעי: "ליברמן הוא גורם הנזק הגדול ביותר לציבור הרוסי"

    איתי גדסי 5 Comment on דרעי: "ליברמן הוא גורם הנזק הגדול ביותר לציבור הרוסי"

    דרעי בריאיון התייחס לסערת הגשמים ולהצפות בנהריה: "הורדתי את כל הצוות של משרדי לנהריה לסייע. לאחר שהסערה תחלוף הממשלה תפעל להסדיר את הבעיה בגעתון" | על סערת העלייה מרוסיה: "60% מהעליות בשבע השנים האחרונות אינם יהודים"

    צילום: פלאש 90
    20:51
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on המערכת הפוליטית כמרקחה: קריאות לפרישה מהממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ש"ס אריה דרעי התייחס לסערה החורפית הפוקדת את ישראל בימים אלו ובמיוחד את העיר נהריה: "הסערה החורפית וכמויות כאלה של גשם הם דברים חריגים מאד. קשה מאד לבוא בטענות לראשי רשויות או לצפות דברים כאלה. בנהריה מאידך, חייבים לטפל בנושא הגעתון ובכביש המוביל לבית החולים. אני בקשר רצוף עם ראש עיריית נהריה והורדתי את כל הצוות של משרדי לשם לסייע. לאחר שהסערה תחלוף הממשלה תפעל להסדיר את הבעיה בגעתון".

    על סערת עליית הגויים מרוסיה ודברי מרן הראש"ל אמר דרעי: "סילפו את דבריו של הראשל״צ במתכוון. הוא לא דיבר על כלל עולי ברית המועצות אלא על אותם מאות אלפים שאינם יהודים בהגדרה ושבגללם ליברמן לא חדל להסית נגדנו".

    לדבריו, "יש מסמך רשמי של משרד הפנים שיצא לבקשת הרפורמים במסגרת חופש המידע וביקש לדעת כמה מהעולים הם יהודים, והנתונים הם שרק שליש מאלו שעלו בשבע השנים האחרונות יהודים. השאר, כ-60 אחוזים אינם יהודים ועלו בגלל סעיף הנכד. מדובר ב-350 אלף איש שבגללם ליברמן התהפך ורוצה להחזיר אותם בחזרה למפלגתו לכן הוא לא חדל להסית ולהכפיש את הציבור הדתי והחרדי כדי לזכות בקולותיהם".

    דרעי האשים כי "ליברמן הוא גורם הנזק הגדול ביותר של הרוסים. הוא ויתר על פנסיות שמנות בשבילם רק בגלל השנאה שלו לנתניהו. לא אכפת לו מהם בכלל".

    דרעי הוסיף, "כי מי שמכיר את הראשל״צ יודע שאין מתון ממנו והוא מכתת את רגליו בארץ ובעולם כדי לקרב את העולים. רק חובתו כרב הראשי להתריע נגד ההסתה הבלתי פוסקת נגד היהדות".

    דרעי התייחס לזכות החסינות ואמר: "כל נושא החסינות הוא אחד מהדברים הבודדים שהכנסת יכולה לסייע כהליך שיפוטי לח״כ. ואם מראש אתה הופך את זה לפוליטי ואתה רואה איך אדון ליברמן מודיע שכל מפלגתו תצביע נגד אז אתה הופך את הכל לבדיחה. נתניהו מבחינתו מרגיש שנעשה לו עוול גדול בנושא החקירות והוא מעוניין בהליך הזה וזה מגיע לו כדין, אבל לקיים את ההליך כעת בתקופת בחירות כשהכל ידוע מראש זה צחוק".

    עוד הוסיף דרעי: "הרי כל מה שמאחד את ליברמן והרשימה המשותפת זה ׳רק לא ביבי׳ ושום דבר אחר. הייתם מאמינים שליברמן ינסה להדיח יו״ר כנסת יולי אדלשטיין, שהוא סמל של עולי ברית המועצות?".

    דרעי פנה לגנץ ואמר: "אתה מנהיג של מפלגה גדולה, אל תתעסק בזה, זה נראה כמו נקמנות אישית. החמצת הזדמנות להיות ראש ממשלה בממשלת אחדות כשנתניהו הראשון והיית עכשיו יכול להיות ראש ממשלה. במקום זה, מפלגה שמתיימרת להיות מפלגת שלטון מתעסקת בתרגילים פוליטיים ששכחנו לפני 30 שנה".

    דרעי מראה אופטימיות לאחדות בגוש הימין: "אני מאמין שבעבודה נכונה ניתן להביא 61 מנדטים לגוש הימין. כמי שהקים את הבלוק ובכך מנע ממשלת שמאל יחד עם המשותפת אני אומר שגם הפעם נשמור על גוש הימין ונגדיל את כוחו". את הדברים אמר השר דרעי בריאיון לאודי סגל וקרן מרציאנו בגל"צ.



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      יחי האריה.
      ימות הדוב.

      1. אמן כן יהי רצון בקרוב ממש

    2. 3

      אמן כן יהי רצון בקרוב ממש

    3. 2

      תעשו טובה. אל תזכירו את שמו של הנבל האנטי יהודי ושל עדר מצביעיו. נמאס משונאי ישראל. פעם הערכתי אותם כלוחמים בצהל וכאזרחים טובים,אבל היום המהגרים הללו נמצאים בארצנו ומחרפים את מורשת ישראל. שכל הגויים יחזרו לרוסיה.