נתניהו: "איראן גרמה למותם של 176 בני אדם והסתירה זאת"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו: "איראן גרמה למותם של 176 בני אדם והסתירה זאת"

    ראש הממשלה בנימין נתניהו מתייחס לתוקפנותה של איראן ואומר: "איראן היא לא רק מדכאת את עמה ומרכזת את הטרור בכל המזרח התיכון, היא גם גרמה למותם של 176 בני אדם ואחר כך הסתירה ושיקרה לקהילה הבינלאומית. מגיע לעם האיראני חופש, חירות ואת היכולת לחיות בביטחון ובשלום – כל הדברים שהמשטר הזה מונע מהם"

    נתניהו צילום: חיים צח, לע"מ
    14:20
    28.03.24
    הפוך על הפוך No Comments on הרב בן לולו במונולוג נוקב: "אין להם סיעתא דשמיא"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו תקף את הממשל האיראני הקיצוני בפתח ישיבת הממשלה השבועית: "איראן היא לא רק מדכאת את עמה ומרכזת את הטרור בכל המזרח התיכון, היא גם גרמה למותם של 176 בני אדם ואחר כך הסתירה ושיקרה לקהילה הבינלאומית. אנחנו שולחים תנחומים למשפחות הנספים".

    נתניהו התייחס למחאות כנגד המשטר בטהרן ושיבח את המוחים האיראנים: "אני מציין את אומץ ליבם של העם האיראני ששוב מפגין ברחובות נגד המשטר הזה. מגיע להם חופש, מגיעה להם חירות, מגיעה להם היכולת לחיות בביטחון ובשלום – כל הדברים שהמשטר הזה מונע מהם".

    בנוסף ברך נתניהו את נשיא ארה"ב דונאלד טראמפ על התנהלותו מול לאיראן: "אני מברך את הנשיא טראמפ על שהטיל סנקציות חדשות וקשות מאוד על המשטר הזה. אני חייב להגיד שזה נעשה גם בסמיכות להחלטה של איראן להאיץ את העשרת האורניום. אני קורא לבריטניה, לצרפת ולגרמניה להצטרף למאמץ האמריקני. הם צריכים ללכת למועצת הביטחון ושם הם צריכים להפעיל את הסנקציות שהוחלט עליהן בזמנו. אני מבקש לומר שוב – ישראל לא תאפשר לאיראן לפתח נשק גרעיני".



    0 תגובות