נתניהו בסיור בנהריה: "הגבורה שראיתי אצל מוטי ז"ל זה בלתי נשכח"

    איתי גדסי 2 Comment on נתניהו בסיור בנהריה: "הגבורה שראיתי אצל מוטי ז"ל זה בלתי נשכח"

    ראש הממשלה בנימין נתניהו בסיור עם שרי הפנים והשיכון בנהריה: "אנחנו מגישים עזרה מיידית לעיר ב-5 מלש"ח היום ובשבוע הבא בעוד 20 מלש"ח, כדי לטפל בבעיות האלה שמוכרחים לפתור אותן – ואנחנו נפתור אותן"

    ראש הממשלה והפמליה בנהריה צילום: לע"מ
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר השיטפונות וההצפות הקשות הממשלה מגיעה לעיר: ראש הממשלה בנימין נתניהו סייר היום (ראשון) בנהריה יחד עם שר החוץ ישראל כץ, שר הפנים אריה דרעי, שרת הבינוי והשיכון יפעת שאשא ביטון וראש עיריית נהריה רונן מרלי.

    רה"מ נתניהו אמר בסיורו בנהריה: "באנו קודם כל לביקור קשה, לנחם את משפחת בן שבת. באמת קורע את הלב לראות את ההורים, חווה ודני, את בתו ואת האחיות. משפחה מדהימה עם גיבור גדול שהציל אחרים ונסחף למותו. קשה מאוד לנחם, אנחנו יודעים את זה, אבל האהבה שהציבור מרעיף להם בכל זאת נותנת איזושהי נחמה פורתא".

    נתניהו סיפר על העזרה המיידית שהממשלה מעניקה לעיר, "אנחנו כאן עם ראש העיר רונן מרלי, ואנחנו מגישים עזרה ראשונה ומיידית לעיר ב-5 מיליון ש"ח היום ובשבוע הבא עוד 20 מיליון ש"ח, כדי לעשות טיפול ראשוני בבעיות האלה שמוכרחים לפתור אותן – ואנחנו נפתור אותן. הטבע מתאכזר אבל בשביל זה יש בני אדם, יש להם לב ויכולת לפעול, וזה מה שאנחנו נעשה".

    נתניהו הזכיר את סיפור הגבורה של מוטי בן שבת ז"ל: "אני רוצה לשבח את האזרחים. הגבורה שראיתי אצל מוטי הבלתי נשכח, אני רואה גם אצלך אבו חסן שבא ממעלות תרשיחא ועזר בשטפונות. המים לא מבדילים בין יהודים ולא יהודים, והגורל המשותף שלנו כאן בא לידי ביטוי גם בהתגייסות שלך ושל אחרים שעומדים כאן ואני משבח אתכם. אנחנו נפעל למען כולם".

    photo_2020-01-12_17-31-04 (2)

    לאחר הסיור, קיים רה"מ נתניהו דיון בעקבות נזקי הסערה ועל תכנית סיוע לעיר. רה"מ נתניהו ציין כי בתיאום עם שר הפנים דרעי הוחלט להעניק לעיר סכום ראשוני של 5 מלש"ח. בנוסף, יועברו עוד 20 מלש"ח עבור גיבוש מתווה מיוחד לשיקום העיר. המתווה יגובש בהובלת משרד רה"מ ובשיתוף משרד האוצר ומשרד הפנים ויסוכם כבר בימים הקרובים.

    בסיור ובדיון השתתפו גם מ"מ מנכ"ל משרד רה"מ רונן פרץ, מנכ"ל משרד הפנים מרדכי כהן ומנכ"ל משרד הבינוי והשיכון בני דרייפוס.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      מוטי ז"ל גיבור העם
      מול נאשם שפן שמבקש חסינות

    2. 1

      תמונה יפה
      אחד אחרי שנשפט וממתין לעוד משפט
      ואחד מבקש חסינות לפני משפט
      באו להתחכך בגבורה של קדוש ז"ל