האחדות בשמאל; פרץ: "ניפצנו את תוכניתו של נתניהו להביא 61 מנדטים"

    איתי גדסי No Comments on האחדות בשמאל; פרץ: "ניפצנו את תוכניתו של נתניהו להביא 61 מנדטים"

    במסיבת העיתונאים שערכו יו"ר העבודה ומרצ לאחר האיחוד במפלגות השמאל הקטנות, אמר פרץ: "אני רוצה לומר בסיפוק רב כי בכל יום שעובר, החיבור ביננו התעצם וכל הניסיונות להחליש אותו לא עזרו לאיש"

    פרץ והורביץ במסיבת העיתונאים צילום: פלאש 90
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו״ר העבודה – גשר ח״כ עמיר פרץ ויו"ר מרצ ח"כ ניצן הורוביץ  ערכו הערב (שני) מסיבת העיתונאים לאחר החתימה על הסכם לריצה המשותפת העבודה-גשר מרצ לכנסת ה-23.

    יו"ר העבודה-גשר ח"כ עמיר פרץ אמר: "בבחירות הקודמות עשינו חיבור אמיץ בין העבודה וגשר, אורלי לוי וביני. החיבור הזה הכניס שיח חשוב למערכת הבחירות שבו בני אדם לפני הכל, שבו סופרים בני אדם. אני רוצה לומר בסיפוק רב כי בכל יום שעובר, החיבור ביננו התעצם וכל הניסיונות להחליש אותו לא עזרו לאיש".

    עוד הוסיף פרץ: "היום אני גאה לעמוד לצידו של חברי ניצן הורוביץ – המכנה המשותף ביננו הוא גדול יותר מהמפריד ביננו. אני חש כי נוצרה פה הזדמנות בלתי רגילה. החיבור הזה הוא מכפיל כח ואנו נחזק איתו את שני הדגלים: דגל הצדק החברתי, ודגל השלום".

    פרץ הסביר את המטרה בהקמת מפלגת שמאל מאוחדת: "היום אנו מנפצים את תוכנית נתניהו להשיג בבחירות הקרובות 61 מנדטים לחסינות. היום אנחנו מתחילים לבנות את החסינות האמיתית למדינת ישראל, כמיליון ילדים עניים, לחולים שממתינים בתור לבתי החולים, לגמלאים ולנכים, למשפחות הצעירות ולמשפחות החד הוריות ולילדים בעלי צרכים מיוחדים, להתיישבות העובדת המותקפת על ידי הממשלה, חסינות למיעוטים המופלים".

     



    0 תגובות