רון קובי עתר לבגץ נגד הדחתו

    איתי גדסי No Comments on רון קובי עתר לבגץ נגד הדחתו

    לאחר שהודח אתמול סופית מעיריית טבריה: רון קובי הגיש עתירה לבג"ץ כנגד הדחתו. תושב טבריה: "אפשר לקטלג אותו ברשימה השחורה של האנשים החשוכים ביותר בעולם"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש עיריית טבריה המודח רון קובי הגיש עתירה לבית המשפט העליון כנגד הדחתו מראשות העירייה.

    כזכור, אתמול (שני) היה על קובי לעזוב את תפקידו באופן סופי לקראת כניסתה לעיר של הוועדה הקרואה שתנהל את העיר מעתה. זאת לאחר החלטת השר זאב אלקין להדיח את קובי ולמנות ועדה קרואה לניהול העיר. החלטתו של אלקין התקבלה לאחר עיון בדו"ח ממצאי השימוע שמסר לו מנכ"ל משר הפנים מוטי כהן.

    חגי עמר תושב טבריה, אמר הבוקר (שלישי) לבצלאל קאהן ב'מהדורת הבוקר' של קול חי: "הפריע לי שרון קובי פגע ברבנים ובדת. הוא נכשל מתוך טירוף, וחשב שיוכל לרמוס בני אדם ולפגוע באיש קדוש כמו הרב קוק. אפשר לקטלג אותו ברשימה השחורה של האנשים החשוכים ביותר בעולם. מתנהג כמו אנטיוכוס. חלק תומכיו של רון קובי כתבו לאחרונה שצריך לשלוח את החרדים במשאיות מטבריה. הוא מעולם לא מחק את התגובות האנטישמיות והגזעניות האלה".

    יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני: "יש כמה אנשים בודדים שמסיתים דרך קבע נגד הציבור החרדי ונגד כל הנושאים הקדושים והיקרים לעם היהודי. לשקר אין רגליים והוא לא יכול להחזיק מעמד לאורך זמן, התוצאה היא שהחברה כולה ללא יוצא מן הכלל מסלקת אותם מהחיים הציבורים. זה נכון לגבי רון קובי וזה יהיה נכון לגבי אביגדור ליברמן".

    הערב (שלישי) בשעה 17:00 צפויה להתכנס בבניין עיריית טבריה ישיבה מקצועית ראשונה של הועדה הממונה מטעם משרד הפנים לעיר טבריה. הישיבה תתקיים אם בג"צ לא יפסוק צו מניעה להחלטת אלקין.



    0 תגובות