הליכוד נגד בנט: "דחק את 'עוצמה' החוצה ולא הצלחנו להקים ממשלה"

    איתי גדסי 1 Comment on הליכוד נגד בנט: "דחק את 'עוצמה' החוצה ולא הצלחנו להקים ממשלה"

    בליכוד תוקפים בחריפות את התנגדותו של נפתלי בנט, לאיחוד בימין עם "עוצמה יהודית".ומוסיפים, "אם אורלי לוי התאחדה עם מרצ ואיסלמיסטים עם קומוניסטים, גם בימין אפשר להתאחד יחד כולם" | בש"ס הגיבו להצעה לשריון בן גביר ברשימה לכנסת

    צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפיצול בימין: בליכוד מסירים את הכפפות לאור הכאוס ששורר בציונות הדתית ובימין החדש, לאחר שסמוטריץ' ובנט מתבצרים בעמדתם ולא מוכנים לדבר על אחדות מלאה בין כל המפלגות הקטנות. בליכוד אומרים היום (שלישי)  "השמאל התאחד – הם לא הולכים לאבד אף קול. עכשיו הימין חייב לעשות הכל כדי למנוע בזבוז קולות".

    בליכוד מאשימים רק איש אחד: "לצערנו בנט בזבז קולות בבחירות באפריל, ובבחירות האחרונות דחק את "עוצמה" החוצה ממפלגתו. לכן לא הצלחנו להקים ממשלת ימין".

    עוד הוסיפו בליכוד: "כפי שאורלי לוי מצאה את עצמה באותה מפלגה עם תמר זנדברג ממרצ, וכפי שברשימה המשותפת חברו קומוניסטים ואיסלאמיסטים לרשימה אחת, כך מוטלת על בנט האחריות לגבש בלוק טכני כדי להציל את כל קולות הימין. בנט, גלה אחריות" קוראים בליכוד לבנט.

    מוקדם יותר היום קרא יו"ר הימין החדש נפתלי בנט לליכוד ולש"ס לשריין את עו"ד איתמר בן גביר ברשימתם, לאור ההתנגדות הנחרצת של בנט כי בן גביר יהיה ברשימת הימין. בש"ס מיהרו להגיב על ההצעה ואמרו: "תקנון המפלגה מחייב מחויבות טוטאלית למועצת חכמי התורה ומשכך השריון לא רלונטי".

    יו"ר הימין החדש איילת שקד קראה לרב פרץ לחבור אליהם: "אתמול בלילה נוצרה הזדמנות לבצע איחודים בימין,בנט, סמוטריץ ואני, עובדים יחד כבר הרבה שנים, פוליטיקאים מאוד ביצועיים, עם הרבה הישגים מוכחים ויכולת עשייה. אנחנו חושבים שכרגע עבור מחנה הימין הדבר הנכון, שהבית היהודי, בהובלת רפי פרץ, יצטרפו אלינו ונצעד יחד לניצחון גדול. כרגע אפשר לשים מחלוקות בצד ולנסות להגיע לאיחוד גדול".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הכל יודעים שהמשבר הפוליטי הוא רק בגלל ביבי.
      שלא יחפש אשמים.