בית שמש: גרינברג התפטר ממועצת העיר; עוזרו ימונה במקומו

    איתי גדסי No Comments on בית שמש: גרינברג התפטר ממועצת העיר; עוזרו ימונה במקומו

    שמוליק גרינברג פורש מתפקידו ומתפטר ממועצת העיר בית שמש, יוסי גולדהירש שכיהן כעוזרו ייכנס למועצת העיר במקומו. לבקשת ח"כ הרב גפני שמוליק גרינברג ימשיך לכהן כיו"ר דגל התורה בבית שמש

    20:42
    28.03.24
    נתי קאליש No Comments on בג"צ נגד עולם התורה: גדולי ישראל מגיבים בחריפות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר דגל התורה בבית שמש וחבר מועצת העיר שמוליק גרינברג הודיע היום (שלישי) על התפטרותו ממועצת העיר בית שמש, זאת לאחר שנכנס לתפקידו החדש כמנהל אגף החינוך החרדי בעיריית ירושלים.

    במכתבו מציין גרינברג כי נתבקש להכנס מיידית לתפקיד עקב החלל שנוצר עם עזיבתו של המנהל הקודם, ועל כן לא המתין לאישור משרד הפנים המאפשר להחזיק בו זמנית בשתי התפקידים, והתפטר ממועצת העיר בית שמש לאחר שקיבל את אישור ח"כ משה גפני למהלך.

    יו"ר דגל התורה משה גפני ביקש מגרינברג להשאר בתפקידו כיו"ר דגל התורה בבית שמש, מאחר והתפקיד הוא כללי ואין מניעה הסכים גרינברג להמשיך בתפקידו כיו"ר בסיעה בעיר. בימים הקרובים תדון הנהלת דגל התורה באשר לאיוש התפקידים אותם מילא גרינברג ותעביר את החלטתה לראש העיר.

    גפני הודה לשמוליק גרינברג על התקופה הארוכה בה שירת את הציבור בבית שמש והטביע חותם חיובי בפעילותו. גפני הוסיף כי מבחינתו פעילותו של גרינברג בבית שמש לא תמה וכי הוא צופה לראותו בעתיד משתלב חזרה בעשייה העירונית ובקרב ציבור דגל התורה בעיר.



    0 תגובות