הרב יצחק לוי: "צריכים ללכת יחד כולם כולל בן גביר, לא מבין את בנט"

    אסתי פלד No Comments on הרב יצחק לוי: "צריכים ללכת יחד כולם כולל בן גביר, לא מבין את בנט"

    יו"ר המפד"ל לשעבר הרב יצחק לוי בריאיון מיוחד ל'מהדורה המרכזית' והתייחס לפילוג שמוביל בנט הציונות הדתית, "כהנא של אז הוא לא כהנא של היום, בן גביר קיבל את הכשר הבד"ץ צריכים לרוץ כולם יחד" | על סכנת הפילוג: "לא דומה להגיע לכנסת עם 4 מנדטים או עם 10 מנדטים. הרי בנט רצה לרוץ עם בן גביר בעבר ורק הוויכוח היה על המקום?"

    צילום: פלאש 90
    19:23
    16.04.24
    קובי פינקלר No Comments on גלנט: "האיראנים נכשלו במתקפה ויכשלו בהרתעה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר המפד"ל ושר החינוך לשעבר הרב יצחק לוי התראיין הערב (רביעי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן והתייחס לפילוג בציונות הדתית. הרב לוי מתנגד לפסילה של בן גביר: "אין מנוס מהליכה משותפת של כולם כולל בן גביר. כהנא של אז הוא לא כהנא של היום, בן גביר קיבל את הכשר הבד"ץ, לא ברור לי למה בנט מחרים אותו", תוהה הרב לוי ומעריך כי "מפלגה אחת כזו יכולה להחזיר את המפד"ל לעשרה מנדטים".

    על העבר של הציונות הדתית אומר הרב לוי: "הפערים לא מצדיקים את ההתפלגות הפוליטית יש יותר משותף ממפלג. נכון שהיום יש חרדלים מאוד יש ציונים מאוד ויש קיצונים מאוד כמו בן גביר. אבל פעם לא הייתה כ"כ קיצוניות כמו היום".

    "אבל בסוף פוליטיקה זה כוח, לי זה לא מפריע לי שיש רבנים של דרך אמונה ויש בית הלל. כשאתה מגיע לכנסת אתה צריך להגיע עם כוח לא דומה להגיע עם 4 מנדטים ועם 10 מנדטים" מסביר הרב לוי את הצורך באחדות ומעריך, "אם בן גביר יכנס לכנסת הוא יתמתן עוד יותר".



    0 תגובות