"והיה לארז אדיר" • האזינו לשיר הנושא מהאלבום לזכרו של החייל שנרצח

    דוד קליגר 1 Comment on "והיה לארז אדיר" • האזינו לשיר הנושא מהאלבום לזכרו של החייל שנרצח

    השבוע הושק האלבום "והיה לארז אדיר" לזכרו של החייל ארז אורבך הי"ד שנרצע בפיגוע בארמון הנציב בדיוק לפני 3 שנים, לשם שינוי את שיר הנושא הלחין חממה כשעל הביצוע הופקד גיל עקיביוב • האזינו

    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשבוע האחרון 3 שנים בדיוק לאחר הפיגוע בארמון הנציב שאירע בי' בטבת תשע"ז יוצא אלבום חדש מבית היוצר של עובדיה חממה כשרוב רובו של האלבום מורכב מלחנים של חממה למילותיו של ארז אורבך הי"ד שנרצח באותו פיגוע.

    את השירים באלבום שרים חממה יחד עם בני משפחת אורבך ועם כמה מחבריו למסלול של ארז אורי ארנד וברק וולווביק ויחד עם חבריו לדרך של עובדיה וביניהם: ארז לב ארי, אילן דמרי, יהושע לימוני, יוסי פרץ וגיל עקיביוב ששר את שיר הנושא.

    דווקא שיר הנושא מתוך האלבום החדש "והיה לארז אדיר" הינו יוצא דופן באלבום. את שיר זה לא ארז כתב, אלא אילו פסוקי קודש של הנביא יחזקאל, פסוקים שנבחרו ע"י המשפחה לעטר את חוברת השירים של ארז, שכמו מתארים במדויק את חייו הקצרים של ארז אורבך, את פועלו ואת פירותיו המתוקים.

    "בהר מרום ישראל אשתלנו, ונשא ענף ועשה פרי והיה לארז אדיר, והיה לארז אדיר ושכנו תחתיו, כל ציפור,כל כנף, בצל דליותיו תשכונה".

    זהו גם "הניגון היהודי" של האלבום, מספר חממה: "כשהלחנתי את הפסוקים הנפלאים, ידעתי שאין ראוי להם ממגע הקסם של גיל עקיביוב, אחי ורעי. ואכן גיל התגייס בכל מאודו, שר ניגן ועיבד את השיר בעדינות, בקדושה ומעומק הנשמה.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      יוזמה מבורכת ומרגשת
      אנו צריכים לזכור את הגיבורים שלנו!
      שיר יפיפה…