עושים כביסה – טיפים שכל אחד צריך להכיר

    עפר גדנקן No Comments on עושים כביסה – טיפים שכל אחד צריך להכיר

    לא משנה כמה אתן מנוסות בכיבוס בגדים, תמיד יש מה לדעת כדי לשפר את הדרך שבה אתן מבצעות את מטלות הכביסה היומיומית, תוך שמירה על מראה בגדים איכותיים לאורך זמן.
    מוזמנים לשמוע מנטע מיכנובסקי, האחראית על המותג וניש קליה, שתעשיר אותנו בטיפים שישפכו אור וייעלו אותנו בכל הקשור לכביסה

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כבסו את הבגדים הלבנים במעלות נמוכות:

    ישנו מיתוס רווח שרובנו מאמינות בו שככל שרמת המעלות במכונת הכביסה גבוהה יותר, הכביסה תצא נקיה יותר ולבנה יותר. כמובן שמיתוס זה אינו נכון וחשוב לדעת שכביסה במעלות גבוהות פוגעת בסיבי הבגד וגורמת לבלאי ושחיקה מיותרים. לכן, בכדי לשמור על הבגדים מפני שחיקה ויחד עם זאת ליהנות מכביסה לבנה ובוהקת- תוכלו להוסיף למכונה אבקת וניש קליה גולד לכביסה לבנה, שתשמור על כביסה לבנה יותר ב-3 דרגות, גם 30 מעלות.

    גם למפת שבת לבנה שהוכתמה ביין יש תקנה:

    כולנו מכירות את הרגע בו המפה שהייתה לפני שעה קלה נקייה וצחה- הופכת למעוטרת בשלל כתמים וגוונים כולל יין אדום מתוק שנשפך לרוב. ואת, כעקרת בית מסורה, כובשת אנחה וחושבת מה יהיה על הכתמים? אל דאגה, בעזרת וניש קליה גולד לכביסה לבנה, תוכלי להשתלט על הכתמים ולהחזיר את המפה להיות צחורה ממש כמו בהתחלה!

    מרחי על הכתמים אבקת וניש קליה גולד מהולה במעט מים (הוראות השימוש על מוצר), שפשי במשך 30 שניות בלבד והכניסי את המפה לכיבוס במכונה. להסרת כתמים קשים מומלץ להשרות את המפה המוכתמת במים מהולים עם אבקת ווניש גולד ולאחר מכן להכניס למכונת הכביסה לכביסה רגילה.

    כתמי איפור לא ירדו לעולם מהבגדים:

    כתמי איפור הם דבר נפוץ במהלך היום יום שלנו ולא פעם קורה שתכשיר איפור מסוים נמרח במהלך השימוש . אז איך מסירים כתמים של אודם, מייק אפ ועפרונות בשלל צבעים? הדרך היעילה ביותר לטפל בכתמי איפור היא טיפול נקודתי ישירות על הכתם לפני הכנסה למכונת הכביסה. איך עושים זאת? לוקחים מעט אבקת וניש קליה גולד (לכביסה לבנה אם מדובר בפריט לבוש לבן, ולכביסה צבעונית אם מדובר בפריט צבעוני)  בכפית המוצר עם מעט מים. מערבבים לתמיסה ושופכים ישירות על הכתם. מחכים כ – 30 שניות ושוטפים היטב. להשלמת הטיפול מומלץ להוסיף כף של אבקת וניש גולד גם למכונת הכביסה.



    0 תגובות